Vis mig dine tattoo's...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

acdp8620

Sussie&Lilje skriver:

Her er den ene af dem, de andre har jeg ikke billeder af, men kan tage lidt i morgen eventuelt

Wauw. Rigtig fin tatovering:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

MetteMTH

Lou skriver:

Wow den er vildt flot.

Takker.. Den skal bare lige have 1 gang mere.. men det nåede jeg ikke for blev gravid. Det gjorde mega nas!

Anmeld

30. juni 2010

Maria.

Kloster skriver:

Hej hej.

Ved godt der har været flere tråde om det, men manden og jeg overvejer at få en tattoo mere.

Jeg fik min lille delfin i lysken for snart 15 år siden og FØR børn. Og min mand fik en a la sømandstattoo endnu før, som gerne vil have lavet sin om.

Jeg tænker lidt på en lille en på under håndled ell fodryg. Jeg er jo sosu-assistent og er en offentlig person. Mine fremtidsdrømme incl. i endnu mere offentligt arb. Kan/bør man have tattoo's på under håndled ell forbyg??

Selvom tråden har været oppe flere gange, mon så ikke der er nogle der stadig kunne have lyst til at sætte nogle billeder ind...

VH Kloster

Jeg synes sagtens du kan få en på håndled eller fodryg.. Er selv sosu-hjælper og har en på siden af armen og en på fodryggen..

Skal læse videre selv..

Anmeld

30. juni 2010

JustAnotherName

Jeg har dette tegn tatoveret på maven, et stykke udfor min venstre hofte.
Fik den lavet for snart 11 år siden. Er ikke længere specielt glad for den...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har haft sådan en tråd før, så på vegne af alle dem, der viste billeder der, så kommer den her: GAMMEL TRÅD MED BILLEDER

Anmeld

30. juni 2010

Lou

Mette88 skriver:

Takker.. Den skal bare lige have 1 gang mere.. men det nåede jeg ikke for blev gravid. Det gjorde mega nas!

AV ja det kunne jeg godt forestille mig, den er jo også ret stor... og man er jo mega tyndhudet på foden!! Hvad mangler der på den?

Anmeld

30. juni 2010

MetteMTH

Lou skriver:

AV ja det kunne jeg godt forestille mig, den er jo også ret stor... og man er jo mega tyndhudet på foden!! Hvad mangler der på den?

Den skal bare tegnes op i igen.. Den har kun fået 1 gang.

Anmeld

30. juni 2010

merichs

Her er en af mine (den eneste jeg lige har et billede af)

Anmeld

3. juli 2010

qp

Uha jeg har vidst et pr stk efter hånden.... men her er da et nyere foto af min arm som jeg er ved, at få bygget op

Anmeld

3. juli 2010

Miia90

her er min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.