Vis mig dine tattoo's...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.363 visninger
19 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

Kloster

Hej hej.

Ved godt der har været flere tråde om det, men manden og jeg overvejer at få en tattoo mere.

Jeg fik min lille delfin i lysken for snart 15 år siden og FØR børn. Og min mand fik en a la sømandstattoo endnu før, som gerne vil have lavet sin om.

Jeg tænker lidt på en lille en på under håndled ell fodryg. Jeg er jo sosu-assistent og er en offentlig person. Mine fremtidsdrømme incl. i endnu mere offentligt arb. Kan/bør man have tattoo's på under håndled ell forbyg??

Selvom tråden har været oppe flere gange, mon så ikke der er nogle der stadig kunne have lyst til at sætte nogle billeder ind...

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Ox.

Her er den ene af dem, de andre har jeg ikke billeder af, men kan tage lidt i morgen eventuelt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juni 2010

LinLin

Her er et af min - lige efter den var blevet lavet (1. aug. 2009)

Har selv tegnet den og fik den i forbindelse med at der var en masse ting der faldt på plads

Anmeld

30. juni 2010

C-Posey

Her er min  mit efternavn, fik den lavet i fødselsdagsgave i februar 2010.

Anmeld

30. juni 2010

Sees

Her er mine :

Billede 1 & 2: Min søns navn og fødselsdato, som sidder på benet.

Billede 3: Mine forbogstaver oveni hinanden (M L S). Den sidder i buksekanten, i højre side. Den ser skæv ud, men det er den altså ikke. Det er billeder der er taget helt forkert. - Selv tegnet.

Billede 4: Tre stjerner, der for mig står for Tro, Håb & Kærlighed - Synes det blev for sømandsagtigt, hvis jeg fik et kors, et anker og et hjerte - Den sidder på højre underarm.

Billede 5: Mit kinesiske stjernetegn (kanin), som sidder på venstre skulderblad.

Anmeld

30. juni 2010

L.J.L

Her er mine, de er efterhånden 12-13 år gamle. Den første sidder imellem skulderbladene, og den anden på min hånd

Anmeld

30. juni 2010

MetteMTH

Her er min tush..

Anmeld

30. juni 2010

Hansen97

Her er mine:

1 på ryggen og 2 på benene.

Anmeld

30. juni 2010

MetteMTH

Sussie&Lilje skriver:

Her er den ene af dem, de andre har jeg ikke billeder af, men kan tage lidt i morgen eventuelt

Den er mega flot

Anmeld

30. juni 2010

Lou

Mette88 skriver:

Her er min tush..

Wow den er vildt flot.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.