it's hot!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

Milka

Chatarina skriver:

Hold kæft hvor er de lækre!!!

taaaak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

msax

Man kan jo kun syntes dine tøser er for lækre... Er som de andre helt vild med numse billedet Det er som du selv siger, et af dem der skal i glas og ramme.

SMIL fra Mette 35+0

Anmeld

30. juni 2010

sarahb

de 2 tøser er altså bare så dejlige og charmerende, de ser så søde og uskyldige ud. men samtidig kan man se deres frække glimt i øjet.. Nogle værre banditer..

Ihhh kan godt forstå du er helt tosset med dem

Anmeld

30. juni 2010

Barbamama

Skønne skønne unger!!!! De bliver bare SÅ store altså!!!! Hvor er det sidste billede bare fantastisk!!!!! He he... Og da jeg så fjernsynet sagde jeg højt: Det er Minisekterne! Det er SÅ sjovt!!! Jeg var i mødregruppe og to af dem har lidt store piger og de skulle se det. Det endte med at jeg sad og så det og var helt ødelagt af grin. Det er simpelthen den FEDESTE humor der er i de "programmer"

Anmeld

30. juni 2010

Milka

michella80 skriver:

Skønne skønne unger!!!! De bliver bare SÅ store altså!!!! Hvor er det sidste billede bare fantastisk!!!!! He he... Og da jeg så fjernsynet sagde jeg højt: Det er Minisekterne! Det er SÅ sjovt!!! Jeg var i mødregruppe og to af dem har lidt store piger og de skulle se det. Det endte med at jeg sad og så det og var helt ødelagt af grin. Det er simpelthen den FEDESTE humor der er i de "programmer"

ja!! minisekterne er genialt pigerne er nok stadig lidt for små, men jeg griner da med

Anmeld

30. juni 2010

Barbamama

Milka skriver:

ja!! minisekterne er genialt pigerne er nok stadig lidt for små, men jeg griner da med

Ja og noget af den humor der er i er sgu også tiltænkt de voksne! Jeg ELSKER det!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.