Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chatarina skriver: Hold kæft hvor er de lækre!!!
Hold kæft hvor er de lækre!!!
taaaak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Man kan jo kun syntes dine tøser er for lækre... Er som de andre helt vild med numse billedet Det er som du selv siger, et af dem der skal i glas og ramme.
SMIL fra Mette 35+0
Skønne skønne unger!!!! De bliver bare SÅ store altså!!!! Hvor er det sidste billede bare fantastisk!!!!! He he... Og da jeg så fjernsynet sagde jeg højt: Det er Minisekterne! Det er SÅ sjovt!!! Jeg var i mødregruppe og to af dem har lidt store piger og de skulle se det. Det endte med at jeg sad og så det og var helt ødelagt af grin. Det er simpelthen den FEDESTE humor der er i de "programmer"
michella80 skriver: Skønne skønne unger!!!! De bliver bare SÅ store altså!!!! Hvor er det sidste billede bare fantastisk!!!!! He he... Og da jeg så fjernsynet sagde jeg højt: Det er Minisekterne! Det er SÅ sjovt!!! Jeg var i mødregruppe og to af dem har lidt store piger og de skulle se det. Det endte med at jeg sad og så det og var helt ødelagt af grin. Det er simpelthen den FEDESTE humor der er i de "programmer"
ja!! minisekterne er genialt pigerne er nok stadig lidt for små, men jeg griner da med
Milka skriver: ja!! minisekterne er genialt pigerne er nok stadig lidt for små, men jeg griner da med
Ja og noget af den humor der er i er sgu også tiltænkt de voksne! Jeg ELSKER det!!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128