it's hot!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

oo

Milka skriver:

det er ikke så meget jeg har været herinde på det sidste, synes jeg har hænderne fulde med to småpiger der synes at verden bare er et sjovere sted når man står oppe på et vakkelvornt møbel (og giver mor nervesammenbrud)!! synes med ét at jeg har MEGET at se til, men hold kæft hvor er de bare dejlige. hvordan kan man være så heldig?

her lidt billeder fra de sidste par dage. nøj hvor har der bare været varmt

håber i alle har det skønt og nyder sommeren

knus fra os

I  the numsebillede!!

ja, det har været aaaaaaaaaaaaaaaaaaalt for varmt de sidste par dage, hold nu lige kæft mand!  men det har trukket godt op hernede her til aften, så jeg håber på et ordentlig regnvejr - eller endnu bedre: et ordentligt tordenbulder i løbet af natten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Milka

Tjuhl skriver:

I  the numsebillede!!

ja, det har været aaaaaaaaaaaaaaaaaaalt for varmt de sidste par dage, hold nu lige kæft mand!  men det har trukket godt op hernede her til aften, så jeg håber på et ordentlig regnvejr - eller endnu bedre: et ordentligt tordenbulder i løbet af natten.

det regner hårdt her nu – skønt!

Anmeld

29. juni 2010

oo

Milka skriver:

det regner hårdt her nu – skønt!

woooot wooot! så er det forhåbentlig kun et spørgsmål om tid før det når bunden af Danmark

Anmeld

29. juni 2010

Milka

lion skriver:

Hvor er det bare nogle skønne billeder af dine bøtter.

ISÆR det med barnumse, for de små numser er bare søde og ikk til at stå for.

Jeg ville ønske Cassandra kunen ha den slags tøj på som dine piger, men hun skal selv i denne varme ha lange ærmer og bukser for ellers klør hun. Hendes ansigt slå rigtig meget ud ved at være ude nede i vuggestuen, selvom hun har hat på. Nej hvor jeg glæder mig til fredag og hudlæge besøg.

det er så synd for cassandra

lilja har lige fået konstateret børneeksem, det sidder på håndleddene, albuerne og kinderne. det var ret slemt da vi passede kat i 14 dage og nu igen i varmen. men det er intet i forhold til cassandras ...

Anmeld

29. juni 2010

lion

Milka skriver:

det er så synd for cassandra

lilja har lige fået konstateret børneeksem, det sidder på håndleddene, albuerne og kinderne. det var ret slemt da vi passede kat i 14 dage og nu igen i varmen. men det er intet i forhold til cassandras ...

Nej det er det nok ikke, men det er jo kun en god ting. Men det lyder da ikk godt hun har fået det og især ikk ved håndleddet.

Anmeld

29. juni 2010

JustAnotherName

Milka skriver:

guuud hvor bianca ligner dig på det næstsidste billede!!

Hehe, ja nu du siger det....
Der er en hel del af mig mixet i hende, kan jeg godt se

Anmeld

29. juni 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Dejligt at "se" dig og bøtterne igen

Anmeld

30. juni 2010

TbCp

Skønne billeder af bøtterne og jeg må jo give de andre ret... det numsebillede er bare for godt!!!!
Og er det mon teletubbies der kører på tv?

Også skønne billeder af Bianca og Celina.... GLÆDER mig til at se jer d. 11.!!!!

Her har vi simpelthen nydt vejret så meget det har været muligt!

Jobbet som dagplejer er perfekt om sommeren Og for en gang skyld ligner jeg ikke længere en albino

Og så tæller jeg ellers bare ned til sommerferie!!!! Nøøøj hvor jeg trænger til det!

Anmeld

30. juni 2010

ChatH

Milka skriver:

det er ikke så meget jeg har været herinde på det sidste, synes jeg har hænderne fulde med to småpiger der synes at verden bare er et sjovere sted når man står oppe på et vakkelvornt møbel (og giver mor nervesammenbrud)!! synes med ét at jeg har MEGET at se til, men hold kæft hvor er de bare dejlige. hvordan kan man være så heldig?

her lidt billeder fra de sidste par dage. nøj hvor har der bare været varmt

håber i alle har det skønt og nyder sommeren

knus fra os

Hold kæft hvor er de lækre!!!

Anmeld

30. juni 2010

Milka

TbCp skriver:

Skønne billeder af bøtterne og jeg må jo give de andre ret... det numsebillede er bare for godt!!!!
Og er det mon teletubbies der kører på tv?

Også skønne billeder af Bianca og Celina.... GLÆDER mig til at se jer d. 11.!!!!

Her har vi simpelthen nydt vejret så meget det har været muligt!

Jobbet som dagplejer er perfekt om sommeren Og for en gang skyld ligner jeg ikke længere en albino

Og så tæller jeg ellers bare ned til sommerferie!!!! Nøøøj hvor jeg trænger til det!

nej, det er minisekterne der kører på tv

synes også dagplejerjobbet er godt lige nu! vi er udendørs konstant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.