Jantelov ?? Nej tak ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juni 2010

otlitrom

Hvor ser I godt ud allesammen! Lækkert baby.dk-team!!

Jeg kører ano-stilen, da familien stadig ikke ved at vi er igang med PB eller på vej i behandling.. Men det varer ikke længe, og så springer jeg ud som trold af en æske!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2010

JustAnotherName

kitty skriver:

Hvor ser I godt ud allesammen! Lækkert baby.dk-team!!

Jeg kører ano-stilen, da familien stadig ikke ved at vi er igang med PB eller på vej i behandling.. Men det varer ikke længe, og så springer jeg ud som trold af en æske!

Jaaaaa !!!!    

Anmeld

30. juni 2010

Camilla_a

Her er der så lige nogle billeder af mig.

1: Er af mig og min kæreste til min kusines 18års fødselsdag

2: Før børn

3: Bare mig

4: Fra gymnasiet ude i byen med nogle veninder.

Anmeld

30. juni 2010

Lady Marion <3

Fedt at se billeder af jer alle   Dejligt at have et ansigt på alle jer smukke mennesker

Anmeld

30. juni 2010

Lady Marion <3

Mathilde skriver:

Hmm der findes ikke ret mange billeder af mig, da jeg som regel undgår kameraet... Og da slet ikke gode billeder

Men her er et ret nyt billede (Frederik er også lige med). Og så lige det første profilbillede jeg havde på baby ikke specielt gode billeder men er i mangel på bedre...

Fatter ikke hvorfor du undgår kameraet

Du er jo smuk

Anmeld

30. juni 2010

Ranarupta

Camilla_a skriver:

Her er der så lige nogle billeder af mig.

1: Er af mig og min kæreste til min kusines 18års fødselsdag

2: Før børn

3: Bare mig

4: Fra gymnasiet ude i byen med nogle veninder.

Uh, hvad forestiller din tatovering?

Anmeld

30. juni 2010

NoName

Guuud hvor er i smukke piger... jeg bliver helt genert, og kan SLET ikke måle mig med jer...

WAU altså...

Anmeld

30. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg har da også et par stykker jeg gerne vil vise

Mit studenterbillede er ligeså meget fordi jeg var pissestolt af at have gennemført trods sygdom Men synes faktisk ikke jeg ligner én der havde været indlagt 3 måneder kun 2 måneder forinden!?

Så er der et billede taget kort tid efter jeg er vågnet en morgen (inden jeg blev gravid)

og et billede fra gymnasiet INDEN jeg blev syg (beklager den liderbuks der sidder ved siden af det er 2 af mine bedste venner fra gymnasiet og han gør sig bevidst creepy på billedet )

Det sidste billede er fra første nat med Laura.. Jeg har nok aldrig været så smadret før, men har sjældent følt mig så smuk og lykkelig!

Der er lige lidt problemer med at uploade, så de sidste to billeder kommer om lidt...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

jeg har da også et par stykker jeg gerne vil vise

Mit studenterbillede er ligeså meget fordi jeg var pissestolt af at have gennemført trods sygdom Men synes faktisk ikke jeg ligner én der havde været indlagt 3 måneder kun 2 måneder forinden!?

Så er der et billede taget kort tid efter jeg er vågnet en morgen (inden jeg blev gravid)

og et billede fra gymnasiet INDEN jeg blev syg (beklager den liderbuks der sidder ved siden af det er 2 af mine bedste venner fra gymnasiet og han gør sig bevidst creepy på billedet )

Det sidste billede er fra første nat med Laura.. Jeg har nok aldrig været så smadret før, men har sjældent følt mig så smuk og lykkelig!

Der er lige lidt problemer med at uploade, så de sidste to billeder kommer om lidt...

billedet fra gym INDEN sygdom

og første nat med Laura

Anmeld

30. juni 2010

Guldet

Putten og jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.