Jantelov ?? Nej tak ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.919 visninger
45 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

Lady Marion <3

I forbindelse med Lines dejlige tråd , jeg er for lækker så kom med jeres gode billeder af jer selv .. Vi ser altid de kiksede   Så her er en tråd der hedder vis mig dit gode billede af dig selv

Jeg starter , syntes dette er et rigtigt godt billede af mig selv , har endda selv taget det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Valle81

I forbindelse med Lines dejlige tråd , jeg er for lækker så kom med jeres gode billeder af jer selv .. Vi ser altid de kiksede   Så her er en tråd der hedder vis mig dit gode billede af dig selv

Jeg starter , syntes dette er et rigtigt godt billede af mig selv , har endda selv taget det

Det var da en god tråd:0) Her er et af mig - det blev taget af en kollega ( som er fotograf) i forbindelse med at jeg skulle flytte kontor - og jeg gav det så til mine kollegaer i "afskedgave" - så var jeg jo altid på deres kontor:0)

Synes det er super godt:0)

Anmeld

29. juni 2010

Lady Marion <3

Valle81 skriver:

Det var da en god tråd:0) Her er et af mig - det blev taget af en kollega ( som er fotograf) i forbindelse med at jeg skulle flytte kontor - og jeg gav det så til mine kollegaer i "afskedgave" - så var jeg jo altid på deres kontor:0)

Synes det er super godt:0)

Hi hi hvor sødt   Og god ide   Dejligt billede ..

Anmeld

29. juni 2010

L-Mortil3

Hvor er du skøn

Og du er jo også en lækkerhaps

Så har jeg da hele 2 jeg vil dele, den fra igår, og så et enkelt gammelt et jeg faktisk synes representerer den indre skønhed ganske godt (taget i betragtning at det nu engang er sådan jeg ser ud, og at jeg faktisk aldrig gider putte makeup på !

Anmeld

29. juni 2010

MaleneG

et lidt ældre billede, men elsker simpelthen mit hår på det billede

Anmeld

29. juni 2010

Lady Marion <3

Line&Liam skriver:

Hvor er du skøn

Og du er jo også en lækkerhaps

Så har jeg da hele 2 jeg vil dele, den fra igår, og så et enkelt gammelt et jeg faktisk synes representerer den indre skønhed ganske godt (taget i betragtning at det nu engang er sådan jeg ser ud, og at jeg faktisk aldrig gider putte makeup på !

Hi hi tak søde   Puhh er sindsyg vild med dit tykke mørkerøde hår ,,,  Du en babe ,,,

Anmeld

29. juni 2010

Valle81

Har også dette:0) Dette tog jeg selv med mobil da jeg skulle oprette en dating profil på nettet - hvor jeg scorede min skønne - iog fra idag af nu forlovede :0)

Anmeld

29. juni 2010

Lady Marion <3

MaleneG skriver:

et lidt ældre billede, men elsker simpelthen mit hår på det billede

Mit billede er altså også et par år gammelt

Mit profilbillede er helt nyt

Kan godt forstå du var glad for håret

Anmeld

29. juni 2010

CarinaSB

Det her er så mig

Anmeld

29. juni 2010

L-Mortil3

Muffi . skriver:

Hi hi tak søde   Puhh er sindsyg vild med dit tykke mørkerøde hår ,,,  Du en babe ,,,

Mange tak Er selv rigtig glad for løvemanken TYK som et ryatæppe og farveskiftende som det vildeste efterår

(Selvom mange synes jeg skulle farve det )

Du forstår da at gøre ens dag endnu bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.