Et kolikbarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

okay ved ikke andet end hvad min sp sagde.

Næh og dit virkede jo - det er vel det vigtigste

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Koen.

Zette skriver:

Næh og dit virkede jo - det er vel det vigtigste

jah.

Anmeld

29. juni 2010

Bondepigen

Zette skriver:

Vi har igennem længere tid observeret at hun græd meget og ofte vågnede i skrig. Så sundhedsplejesken har været her flere gange om ugen for at sikre sig at der ikke var andet galt med hende. Så det var egentlig måden det blev opdaget på.

Det med at vågne i skrig, det gjorde Emma også, da hun var lille. Vi fik af vide, at det var pga. mange indtryk som bearbejdes i drømme...

Emma græd i en 4 timer hver aften... men har aldrig fået konstateret kolik...

Men jeg har faktisk for nylig læst, at man (hvis man ammer) skal undlade at drikke mælk eller spise mejeri produkter, da komælk kan være hård ved en babys mave...

Anmeld

29. juni 2010

Ranarupta

Åh altså søde Zette... Det er jeg ked af, både på dine og Nicolais vegne, men bestemt også på Malous.
Det er jo ikke meningen, at starten på et lille liv skal være så svær...

Anmeld

29. juni 2010

Henri84

Vi har haft en meget urolig og grædende lille pige også... Jeg er dog helt overbevist om at babyer skriger af en grund, og synes egentlig kolik er en lidt træls 'diagnose'... Her anbefalede vores læge kiropraktor, og ved du hvad? Lillepigen var en lille smule skæv i nakken, ikke meget, men NOK! 4 behandlinger senere og vi har nu den dejligste glade milde babypige som bare sover godt
Ville bare fortælle om vores erfaring, måske det var et forsøg værd for jer også

Anmeld

29. juni 2010

Shibby

Jeg har ondt af dig.. Mikkel skreg til han var knap 5 mdr..så røg et ned til "kun" om natten    Det var den værste tid i mit liv-og intet hjalp. Han skreg bare. Ingen vidste hvorfor. Men det stoppede     Kæft  jeg var glad den nat han sov uden at vågne med skrigeri!! 060606-    6 mdr gammel..  Det var sindsygt hårdt     Ville ønske at ingen andre vidste hvor psycohårdt et kolikbarn er. Ingen ved hvor belastne det er før de står i det. Jeg stod rigtig meget alene da ingen gad at være i nærheden af ham da ingen kunne holde skrigeriet ud! Det kunne jeg sgu heller ikke men jeg havde ikke noget valg. Havde lyst til at kaste ham ud af vinduet 117 gange om dagen men jeg gjorde det aldrig

Jeg ønsker jer held og lykke-for i får brug for det. Som om jeres nye roller som forældre ikke er stort og nyt nok så får i kolik oven i festen..ee..eller noget

Men dejlig-det er hun da! Og hun stopper med at skrige før eller senere! Det er en ringe trøst-faktisk slet ikke en trøst! bare en konstatering om at det bliver bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.