Et kolikbarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. juni 2010

smokin

Så blev Malou desværre et kolikbarn! (jeg havde næsten regnet det ud med hendes adfærd) Pyhaaa - det er bare ikke sjovt med et barn der græder så voldsomt! Det er heldigvis blevet bedre efter kiropraktoren rettede hende ud - så hun ikke græd for det også, men stadigvæk gør det bare så ondt på den lille stakkel..

Og oven i det så har hun sørme valgt at få noget arp-lignende i panden, som bare sidder som en stor FED skorpe! ØV.

Men dejlig - det er hun altså stadigvæk!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

Halbschön

Zette skriver:

Så blev Malou desværre et kolikbarn! (jeg havde næsten regnet det ud med hendes adfærd) Pyhaaa - det er bare ikke sjovt med et barn der græder så voldsomt! Det er heldigvis blevet bedre efter kiropraktoren rettede hende ud - så hun ikke græd for det også, men stadigvæk gør det bare så ondt på den lille stakkel..

Og oven i det så har hun sørme valgt at få noget arp-lignende i panden, som bare sidder som en stor FED skorpe! ØV.

Men dejlig - det er hun altså stadigvæk!

ØØØØV at hun har kolik!!! Stort til dig!

Men for pokker hvor er hun da lækker ;-)

Anmeld

29. juni 2010

Sisley

Sikke nogle fine billeder. Det lyder som om I har lidt at "kæmpe" med, men bare rolig - det bliver jo bedre på et tidspunkt (selvom det er ringe trøst lige nu).

Hvordan fik du konstateret, at det var kolik?

Anmeld

29. juni 2010

Koen.

Stakkels jer Ang. det arp der kan du bruge baby olie, men hvis det er ligeså slemt som lærkes så på apoteket kan man få sådan noget sascha-shampoo, hjæper super godt.. Hun havde det os i øjnbrynene, svært at vaske når de ikke må få det i øjnene, men væk er det da

Anmeld

29. juni 2010

lululupo

puhhhh sikken I  får lidt at kæmpe med....  men hun er brand lækker og har jo heldigvis en super moar!!!

Anmeld

29. juni 2010

Bayze

Åhh, det er synd for dig med kolikken  og hende selvfølgelig. Det bliver nogle drønhårde uger, men I kommer igennem det! Inden I ser jer om, så er det væk og så er der kun guldklumpen tilbage - som I øvrigt er overdejlig Så hæng i, hæng i, I kommer igennem det!

til dig

Anmeld

29. juni 2010

Mor til L&S

Øv - Du får lige en krammer

Husk - det går kun den rigtige vej..

Knus

Anmeld

29. juni 2010

smokin

lillespurv19 skriver:

Stakkels jer Ang. det arp der kan du bruge baby olie, men hvis det er ligeså slemt som lærkes så på apoteket kan man få sådan noget sascha-shampoo, hjæper super godt.. Hun havde det os i øjnbrynene, svært at vaske når de ikke må få det i øjnene, men væk er det da

Min sundhedsplejeske har fortalt at man hellere skal bruge fed creme i denne varme fordi olie varmer huden op og gør den rød. Og så fjerne det med en lusekam.

Anmeld

29. juni 2010

Koen.

Zette skriver:

Min sundhedsplejeske har fortalt at man hellere skal bruge fed creme i denne varme fordi olie varmer huden op og gør den rød. Og så fjerne det med en lusekam.

okay ved ikke andet end hvad min sp sagde.

Anmeld

29. juni 2010

smokin

Sisley skriver:

Sikke nogle fine billeder. Det lyder som om I har lidt at "kæmpe" med, men bare rolig - det bliver jo bedre på et tidspunkt (selvom det er ringe trøst lige nu).

Hvordan fik du konstateret, at det var kolik?

Vi har igennem længere tid observeret at hun græd meget og ofte vågnede i skrig. Så sundhedsplejesken har været her flere gange om ugen for at sikre sig at der ikke var andet galt med hende. Så det var egentlig måden det blev opdaget på.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.