hvad skal man bruge og hvad mærke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

Sjl-msl-Mkl

jeg købte MAM sutter, i det gennemsigtige materiale. Latex bliver for hurtigt slidt og ulækkert. efter min egen mening.

Der udover købte jeg en madras til lift og senere barnevogn. De "madrasser" der ligger i er som sagt før for vattet. Jeg købte faktisk også en lille Lamaze blomst til og sætter på liften, selvom den ikke bruges den første mdr eller to, så er den sød. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

signelynge

jeg brugte den tynde madras, det har fungeret godt. Det er først nu jeg er begyndt at ligge hende blødere.. Sutter prøvede jeg en helt masse forskellige, nu bruger hun de runde, med naturgummi. hun har meget tykke kinder så hun fik mærker af de andre.. Jeg bruger bleer fra aldi, de er super gode og billige. de har også fået gode anmeldelser.... men lad være at købe alt for mange ind, for det er altså også forskelligt hvilke der passer bedst til baby, hvis baby feks har tykke lår!!!!

det er også godt at have en god salve til numsen. A-derma spray (apotekket) er rigtig god.

ophæng i barnevogn er ikke nødvendigt den første tid. nyfødte sover meget og falder bedst i søvn hvis der ikke er for mange indtryk, så vil nok råde dig til at vælge noget meget enkel hvis det er...

Anmeld

28. juni 2010

CiSo

signelynge skriver:

jeg brugte den tynde madras, det har fungeret godt. Det er først nu jeg er begyndt at ligge hende blødere.. Sutter prøvede jeg en helt masse forskellige, nu bruger hun de runde, med naturgummi. hun har meget tykke kinder så hun fik mærker af de andre.. Jeg bruger bleer fra aldi, de er super gode og billige. de har også fået gode anmeldelser.... men lad være at købe alt for mange ind, for det er altså også forskelligt hvilke der passer bedst til baby, hvis baby feks har tykke lår!!!!

det er også godt at have en god salve til numsen. A-derma spray (apotekket) er rigtig god.

ophæng i barnevogn er ikke nødvendigt den første tid. nyfødte sover meget og falder bedst i søvn hvis der ikke er for mange indtryk, så vil nok råde dig til at vælge noget meget enkel hvis det er...

tak for de gode råd, dem vil jeg helt sikkert tage til mig!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.