hvad skal man bruge og hvad mærke??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.528 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

CiSo

Ja, endelig kan jeg finde lidt overskud til at tænke på når min lille prinsesse skal komme til verden!!

Så nu kommer det spørgsmål alle førstegangsfødende spørger om! (tror jeg). hvad skal jeg bruge til det lille nus..

Jeg ved næsten ikke noget om mærker på ting og baby ting i det hele taget..

Så piger..

Hvad for nogle bleer skal man bruge den første tid, og hvad mærke er bedst? hvad brugte i selv?

Hvilken sut til nyfødte og mærke??

jeg har købt:

Barnevogn m lift.

lagen t barnevogn og lift.

baby dyne og pude m sengetøj til.

myggenet og regnslag.

er der mere jeg mangler til barnevognen ud over pusletaske?? 

Sophie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Laulund87

Tit er de madrasser i vognen og liften sådan nogle vattet og tynde nogle så det ville jeg lige tjekke hvis jeg var dig

Vi købte ekstra madras til begge dele..

Anmeld

28. juni 2010

LinLin

Madrasser?

Min brugte ikke sut de første par uger...

Og bleer: jeg brugte liberos newborn 2-4 kg (han vejede 3 kg) derefter pampers' ... Det var vist dem der var på tilbud

Anmeld

28. juni 2010

CiSo

Laulund87 skriver:

Tit er de madrasser i vognen og liften sådan nogle vattet og tynde nogle så det ville jeg lige tjekke hvis jeg var dig

Vi købte ekstra madras til begge dele..

okay, tak for det.  det vil jeg lige tjekke.. men hvordan er det med sådan en? den må vel heller ikke være for blød??

Anmeld

28. juni 2010

CiSo

Mor til David skriver:

Madrasser?

Min brugte ikke sut de første par uger...

ja okay. men det er vel meget godt at have et par stykker for en sikkerheds skyld?

Anmeld

28. juni 2010

Laulund87

sophieamalia skriver:

okay, tak for det.  det vil jeg lige tjekke.. men hvordan er det med sådan en? den må vel heller ikke være for blød??

Hmm det ved jeg faktisk ikke..Da vi købte barnevogn fik vi bare af vide at de klart ville anbefale at købe ekstra fordi dem der var i, var meget tynde.

Anmeld

28. juni 2010

henh01

Måske en aktivitets dims til at hænge på barnevognen som hun kan ligge og kigge på.

Harfået fortalt at Aldi har nogle godeog super billig bleer. Jeg købte libero tilmin datte.Synes Pampers lugter meeget af tis.

Anmeld

28. juni 2010

LinLin

sophieamalia skriver:

ja okay. men det er vel meget godt at have et par stykker for en sikkerheds skyld?

Jo - jeg har købt de samme som David også brugte: runde sutter af latex. Det er umuligt at vide hvilken slags sut den lille vil tage så jeg har bare købt nogle billige (bilkas) til at starte med. Men måske vil han hellere have natomiske eller de der flade...

Anmeld

28. juni 2010

Sara.

Og så er det bedst at baby sover uden pude men baby dynen er god selvf

Vi har bare købt de billige runde sutter.... hvis baby gider ta dem kan man spare en masse i stedet for at købe dem der koster mere....

stofbleer i bunkevis (til gylp, til på puslepuden, og så bruger jeg en i hovedenden i liften hvis nu han gylper imens han ligger der.. så skal man ikke til at skifte lagen hver gang.

Blemærke har jeg altid brugt libero.. men ved nogen ikke synes den holder tæt... men kig efter bleer uden lotion og parfume.

Anmeld

28. juni 2010

CiSo

med hensyn til sutter.. Så tror jeg bare jeg køber lidt af hver.. så må vi se hvad hun kan lide, og om hun overhovedet kan lide sutter.

en man kan hænge på barnevognen som hun kan kigge på, er en super god idé! TAK! 

madrassen får jeg min mor til at kigge på, det må hun vide!!

og med hensyn til puden så tak, det vidste jeg ikke man ikke måtte bruge! og stofbleer selvfølgelig!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.