Tina...eller alle: om privat dagplejer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

Dictes mor

I vuggestue skal man hverken tænke på bleer eller mad, der har de det hele, bare lige en lille bonusinfo.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

oo

Dictes mor skriver:

I vuggestue skal man hverken tænke på bleer eller mad, der har de det hele, bare lige en lille bonusinfo.

hihi ja, det er rigtigt. men vuggestuepladsen hernede ville også være 1000 kroner dyrere...måske det går lige op i sidste ende, men vi føler os begge usikre omkring institution - især når de er så små

Anmeld

28. juni 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

hihi ja, det er rigtigt. men vuggestuepladsen hernede ville også være 1000 kroner dyrere...måske det går lige op i sidste ende, men vi føler os begge usikre omkring institution - især når de er så små

Det er I bestemt ikke alene om, jeg ville ønske at jeg kunne være hjemme ved Dicte altid, jeg bliver ked af tanken om, at andre skal passe hende.

Anmeld

28. juni 2010

oo

Dictes mor skriver:

Det er I bestemt ikke alene om, jeg ville ønske at jeg kunne være hjemme ved Dicte altid, jeg bliver ked af tanken om, at andre skal passe hende.

ja, sådan har jeg det også. men jeg har en veninde der var hjemme med sin mor og storebror indtil hun startede skole og hun sagde, at det var en perfekt tidlig barndom, men at hun overhovedet ikke kunne begå sig i de små klasser fordi hun ikke havde lært alle de sociale kompetencer de lærer ved at være sammen med andre børn (og voksne), så det tænker jeg også rigtig meget på. men så kunne man selvfølgelig bare hjemmeskole dem også, så havde man dem for sig selv for evigt (og det lyder lidt halvpsykotisk nu hvor jeg genlæser sætningen!!)

Anmeld

28. juni 2010

sarahb

I københavs kommune, skal du ikke selv have bleer med. den giver kommunen dagplejen og alt maden er også inklusiv. Og de har kun 3 børn, 4 med en gæstepleje. Og det er Max
Men de 2 du har fundet lyder jo som et toal godt match til jer og jeres behov Så fedt

Anmeld

29. juni 2010

oo

sarahb skriver:

I københavs kommune, skal du ikke selv have bleer med. den giver kommunen dagplejen og alt maden er også inklusiv. Og de har kun 3 børn, 4 med en gæstepleje. Og det er Max
Men de 2 du har fundet lyder jo som et toal godt match til jer og jeres behov Så fedt

jaaaaa, der er jo også lidt langt til københavn men egentlig er jeg overrasket over at det så lige er kbh der har "bedre forhold"!

Anmeld

29. juni 2010

sarahb

I skal bare til At få rumpetten herover
og ja underligt det er bedre her, det plejer det bestemt ikk være. Men giver også 2900 ca..

Anmeld

29. juni 2010

lion

Hvor lyder det til du har fundet et godt sted.

Ja her skal jeg ikk tænkte på noget og Cassandras vuggestue er bare guld værd. Dem på stuen er lige så spændte som os over vi skal til hudlægen.

En vuggestue plads uden tilskud koster 3025 i KBH

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.