tinasmor skriver:
Jeg kan helt sikkert godt se det fra din side. Men nu kender man jo ikke det andet par (de nye købere) Måske de har sagt: Vi har desværre ikke penge til at købe en rejse til 10.000 kr (eksempel) men vi kan betale 5000 kr. Ikke for at "snyde" men måske det var deres budget. Det er jo svært at give fuld pris for en rejse som man ikke selv har bestemt hvor går hen. Men jeg vil give dig ret i, at halv pris er liiige frækt nok. Ikke noget jeg ville gøre. Men generelt er penge jo ikke så godt mellem venner. Så jeg tror at (de oprindelige) købere, skal prøve at sætte den til salg på nettet og se om de kan få noget mere for det. Men chancen er nok lille. Der er nok ikke mange, der vil betale mere for noget, man ikke er sikker på er "sikkert" og lign. Hvis de ikke kan få det solgt på nettet, er halvdelen jo trods alt bedre end ingenting.
Jeg kan sagtens forstå, hvis man ikke har et budget til en ferie til 10000 kr, men synes stadig at det er grotesk, at tage på ferie for andres penge. Og ja, det er jo super lækkert, at de er kommet af med deres billetter, så de ikke taber alle pengene, men jeg er overbevist om, at de sagtens kunne have fået mere for dem, hvis de havde lagt dem på nettet! Men ja, det er selvfølgelig svært at vide!
Anmeld