Tøser! Jeg er så foraget!
3 af vores vennepar har planlagt 2 ugers sommerferie til syden! De skulle afsted sammen og har bestilt alt sammen!
Så sker der det, at et af parene har været nødt til at melde afbud, da deres far ligger for døden :-( deres afbudsrejseforsikring dækker desværre ikke og de er nødt til at sælge rejsen privat! De har begge glædet sig enormt meget til denne tiltrængte ferie og min veninde har været nødsaget til at arbejde på 3 Jobs, for at kunne få sparet op!
På baggrund af den manglende forståelse fra rejseseselvskabet, har et af vores andre vennepar valgt at ville købe rejsen (hvilket efter min mening er virkelig pænt af dem)
Problemet er bare, at de kun vil betale det halve af rejsen værdi og endvidere har de bedt parret, med den døende far, om at betale de 1000 kr, som det koster at få ændret navnene!
Jeg er i chok! Jeg kan godt forstå, at man gerne vil på så billig en ferie så muligt og hvis jeg ikke havde kendt parret og omstændighederne, så ville jeg da også have pruttet om prisen! Men når en af vores venners far ligger for døden, så synes jeg fandme at det er at stjæle fra folk! Jeg ville personligt ikke kunne nyde min ferie velvidende om, at det var mine venner, som havde betalt over halvdelen!
Er det bare mig, som ser det sådan eller er det ikke at udnytte folk?
Anmeld