24-32-baby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

ooo

Hold nu kææææfftttt Trine hvor er du bare smuk! Du ligner en der bare hviler fuldstændig i sig selv. Smuk med smuk på.

Og tillykke med Søren, hvor var det en vild fødselsdag du lige fik banket sammen til ham, lige efter hans hoved. Super.

Jeg er også helt vild med baby værelset, det ser så hyggeligt ud. Det har I gjort godt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

otlitrom

Det er det skønneste baby-værelse jeg længe har set. Og så i den blomstrende æblehave. Ja, der forestiller jeg mig stadig I bor August ser ud til at hygge sig i stolen, tror ikke han giver afkald på den uden et par dask med poten. Ja, det ved jeg selvfølgelig ikke om han gør, en det er India's måde at vise hun er utilfeds.. Så for man lige et forsigtigt lap med poten, og så løber hun..

Du bliver uden tvivl en fantastisk mor, der kan fortælle eventyr og bare være der helhjertet. Det skal du slet ikke være i tvivl om, for det er der ingen af vi andre der er

Tillykke med Søren, men var det ikke ham der skulle tage at få de grå hår??!! De kommer måske når baby Juhl kommer til verden

Anmeld

28. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Ejjj Trine, hvor ser det bare helt fantastisk hyggeligt ud!! Og så især når man ved at det altsammen finder sted i en lille hytte langt ude i skoven Jeg glæææææder mig simpelthen sådan til at se jeres lille skovtrold, og jeg elsker at følge med i din graviditet. Tillykke med den überlækre vom du har tillagt dig - den klæder dig ubeskriveligt godt (og ja - jeg tabte sgu lige skuffen en gang da jeg så billedet!) 

Og tillykke med Søren, han er jo helt sikkert de hvide hår værd

Knus og kram herfra

Rosa

Anmeld

28. juni 2010

Ni-ko-li-ne

du er bare såååå smuk Trine! sikke en dejlig Juhl mavse! :0)

det lyder til at i bare hygger jeg rigtig meget, og det er skøn læsning! omend jeg fik en ukuelig lyst til Culotte.... (var der nogen der sagde madøre?)

jeg synes det er mega! godt gået at du ikke har taget på endnu!

Anmeld

28. juni 2010

oo

Metchen skriver:

Hold nu kææææfftttt Trine hvor er du bare smuk! Du ligner en der bare hviler fuldstændig i sig selv. Smuk med smuk på.

Og tillykke med Søren, hvor var det en vild fødselsdag du lige fik banket sammen til ham, lige efter hans hoved. Super.

Jeg er også helt vild med baby værelset, det ser så hyggeligt ud. Det har I gjort godt.

tak

ja, det var vist en fødselsdag lige efter hans hoved!! men sådan skal det jo også være, han er heldigvis også rigtig god til at fejre mig når det er (første år vi var sammen bagte han en kagemand (ham selv), en kagedame (mig) og en kagekat (August) da hele min familie kom til fødselsdagsfest )

Anmeld

28. juni 2010

oo

kitty skriver:

Det er det skønneste baby-værelse jeg længe har set. Og så i den blomstrende æblehave. Ja, der forestiller jeg mig stadig I bor August ser ud til at hygge sig i stolen, tror ikke han giver afkald på den uden et par dask med poten. Ja, det ved jeg selvfølgelig ikke om han gør, en det er India's måde at vise hun er utilfeds.. Så for man lige et forsigtigt lap med poten, og så løber hun..

Du bliver uden tvivl en fantastisk mor, der kan fortælle eventyr og bare være der helhjertet. Det skal du slet ikke være i tvivl om, for det er der ingen af vi andre der er

Tillykke med Søren, men var det ikke ham der skulle tage at få de grå hår??!! De kommer måske når baby Juhl kommer til verden

taaaaark missekat

jamen der står også 3 fine æbletræer i vores have, så der har været et hav af fine hvide blomster (og der kommer et hav af æbler senere!!)

ork jo, jeg får hvide hår, men Søren er sådan en vaskeægte silverfox, han har en tot midt i hageskægget som er gråt. det ser meget tjekket ud.

og igår skulle han lige vise sin mave - for alting handler jo om min mave lige pt, så hans blir jo lidt forsømt, og han har også fået sindssyg hårvækst på maveskindet ligesom mig  altså! man kan virkelig tale om en sympatigravid mand herhjemme!! så siger han "vil du mærke min baby?" og så lægger jeg hånden på hans mave og så begynder han og hoppe med den "HOV! der var den, mærkede du den?!"

Anmeld

28. juni 2010

oo

Rosa skriver:

Ejjj Trine, hvor ser det bare helt fantastisk hyggeligt ud!! Og så især når man ved at det altsammen finder sted i en lille hytte langt ude i skoven Jeg glæææææder mig simpelthen sådan til at se jeres lille skovtrold, og jeg elsker at følge med i din graviditet. Tillykke med den überlækre vom du har tillagt dig - den klæder dig ubeskriveligt godt (og ja - jeg tabte sgu lige skuffen en gang da jeg så billedet!) 

Og tillykke med Søren, han er jo helt sikkert de hvide hår værd

Knus og kram herfra

Rosa

en af hans bedste venner, Karl, sagde til mig sidst vi sås og Søren var udenfor: "tak fordi du er så tålmodigt og roligt et menneske at du kan være sammen med Søren" , men ja, han er de hvide hår værd, den tåbe!

ork og tak! ja, den er sgu stor - og der er 3 1/2 måned igen men den sidder egentlig ret behageligt...sådan...hvis jeg ikke kaster mig ud i bogflytninger eller sengerokade og den slags

Anmeld

28. juni 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

du er bare såååå smuk Trine! sikke en dejlig Juhl mavse! :0)

det lyder til at i bare hygger jeg rigtig meget, og det er skøn læsning! omend jeg fik en ukuelig lyst til Culotte.... (var der nogen der sagde madøre?)

jeg synes det er mega! godt gået at du ikke har taget på endnu!

taaaark Karina

jeg er altså også et madøre uden lige, jeg har plaget Søren om den helt store flæskestegsmiddag i ugevis nu, men han mener åbenbart ikke at brunede kartofler og sovs og flæskesteg går hånd i hånd med sindssyge varmegrader og høj solskin (ja, JEG fatter jo ikke problemet!)

Søren sagde idag mens han grillede "ih hvor er det en dejlig sommerferie vi har - og vi skændes slet ikke!"

Anmeld

28. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Tjuhl skriver:

taaaark Karina

jeg er altså også et madøre uden lige, jeg har plaget Søren om den helt store flæskestegsmiddag i ugevis nu, men han mener åbenbart ikke at brunede kartofler og sovs og flæskesteg går hånd i hånd med sindssyge varmegrader og høj solskin (ja, JEG fatter jo ikke problemet!)

Søren sagde idag mens han grillede "ih hvor er det en dejlig sommerferie vi har - og vi skændes slet ikke!"

jeg er med på flæskesteg! jeg har en steg i fryseren og rødkål o skabet.... og jeg eeeeeeeeeeeeeelsker sovs! Martin er dog af samme opfattelse som Søren

Anmeld

28. juni 2010

oo

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg er med på flæskesteg! jeg har en steg i fryseren og rødkål o skabet.... og jeg eeeeeeeeeeeeeelsker sovs! Martin er dog af samme opfattelse som Søren

tsk tsk - MÆND!

okay, her er planen: martin kan tage hjem til Søren og grille og så kommer jeg hjem til dig og spiser flæskesteg til vi revner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.