hvad gør i andre der bruger stofbleer med pusle tasken??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juli 2010

Corn

millesofie skriver:

er de store (man kan næsten høre glæden i min stemme ikk)

De skulle være pænt meget større... jeg vil ind i en butik og røre/føle/prøve før jeg bestemmer mig... Især ALMA er stor... se efter billedet med manden der har den over skulderen... Enten er han meget lille ellers også er tasken stor...

ALMA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2010

3xM

jeg vil når tiden er inde bruge min jacob friis taske, den er gået lidt i sygningen så til skole mv. bruger jeg ikke....

syntes pusle taske er så ordinære så er glad for den anden og der er hvertfald plads til bleer, skiftetøj osv

Anmeld

8. juli 2010

line melias mor

hvis vi er ude i længere tid tager vi en ekstra taske med og putter den under barnevognen

Anmeld

9. juli 2010

millesofie

line melias mor skriver:

hvis vi er ude i længere tid tager vi en ekstra taske med og putter den under barnevognen

ja det har jeg også gjort nogle gange

jeg har også delt det op i to tasker en med pusle sager og en med tøj og lidt legesager men det er mest når marcus-emil er med for så skal der pludselig pakkes ekstra alting

Anmeld

9. juli 2010

Cris

Jeg bruger vådeservietter, når vi er på tur. Men jeg tager ikke en hel pakke med. Jeg tager en håndfuld og så pakker jeg dem i en lille frysepose. Jeg bruger altid toiletpapir til at lige tørre det værste og så bruger jeg servietterne. Dengang har jeg også haft en mega-tung pusletaske (+ en ekstra pose i kurven!) med alle de ting man skal bruge. Men det bliver bedre, når de ikke skider hele tiden    Er du på slygebarn? Der er en forum om stofbleer og tit får man gode tips!

Anmeld

9. juli 2010

millesofie

Cris skriver:

Jeg bruger vådeservietter, når vi er på tur. Men jeg tager ikke en hel pakke med. Jeg tager en håndfuld og så pakker jeg dem i en lille frysepose. Jeg bruger altid toiletpapir til at lige tørre det værste og så bruger jeg servietterne. Dengang har jeg også haft en mega-tung pusletaske (+ en ekstra pose i kurven!) med alle de ting man skal bruge. Men det bliver bedre, når de ikke skider hele tiden    Er du på slygebarn? Der er en forum om stofbleer og tit får man gode tips!

tak for tippet nej det er jeg ikke, er kun her.. synes det er sådan en god side så har ikke haft behov for det men tjekker det lige ud

Anmeld

9. juli 2010

Cris

millesofie skriver:

tak for tippet nej det er jeg ikke, er kun her.. synes det er sådan en god side så har ikke haft behov for det men tjekker det lige ud

Vi bruger stofbleer til begge børn og jeg er blevet rigtigt glad for at have fundet slyngebarn. Der er en especiel forum kun til stofbleer damer    Det er meget hyggeligt og jeg har lært mange tricks og fundet gode bleer gennem andres råd!

Anmeld

10. juli 2010

millesofie

jeg har lige oprettet en bruger men jeg kan ikke forstå at jeg ikke kan svare på indlæg eller selv skrive i debatten   ved du noget om det? er det fordi man skal have været bruger i noget tid??

Cris skriver:

Vi bruger stofbleer til begge børn og jeg er blevet rigtigt glad for at have fundet slyngebarn. Der er en especiel forum kun til stofbleer damer    Det er meget hyggeligt og jeg har lært mange tricks og fundet gode bleer gennem andres råd!

Anmeld

11. juli 2010

Cris

millesofie skriver:

jeg har lige oprettet en bruger men jeg kan ikke forstå at jeg ikke kan svare på indlæg eller selv skrive i debatten   ved du noget om det? er det fordi man skal have været bruger i noget tid??

Det kan jeg ikke huske, men mon ikke, man skulle vente på at din profil bliver godkent?

Anmeld

17. juli 2010

Monica

Ved godt dit indlæg er nogle dage gammelt, men jeg blev så træt af min pusle taske at jeg har taget min rygsæk i brug. Det er jeg bare superglad for. De dage hvor jeg skal have ekstra meget med, så kan jeg bage tage tasken på ryggen

Ud med Gaia og ko og ind med North Face...

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.