hvad gør i andre der bruger stofbleer med pusle tasken??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.528 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. juni 2010

millesofie

jeg kan simpelhen ikke få plads til mere end max 4 bleer, indlæg, risparir, pusle underlag, engangs vaske klude og et par poser i min pusle taske og det er slet ikke nok når vi er ude så mange timer om dagen + Tinke har fået en ide med at prutte lige efter at hun har fået ren ble på...

jeg har en ganske alm pusle taske mener det er en gaja og ko (gider ikke gå oven på og kigge)

vi har de bleer som andre bruger til gylpeklude og så gummibukser og indlæg

men helt ærligt er jeg bare en dårlig pakker eller hvad ??

jeg kunne godt tænke mig at få plads til 6 bleer med alt hvad der dertil høre

men hvad gør i andre?? pakker i en halv rejsetaske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Dot D

millesofie skriver:

jeg kan simpelhen ikke få plads til mere end max 4 bleer, indlæg, risparir, pusle underlag, engangs vaske klude og et par poser i min pusle taske og det er slet ikke nok når vi er ude så mange timer om dagen + Tinke har fået en ide med at prutte lige efter at hun har fået ren ble på...

jeg har en ganske alm pusle taske mener det er en gaja og ko (gider ikke gå oven på og kigge)

vi har de bleer som andre bruger til gylpeklude og så gummibukser og indlæg

men helt ærligt er jeg bare en dårlig pakker eller hvad ??

jeg kunne godt tænke mig at få plads til 6 bleer med alt hvad der dertil høre

men hvad gør i andre?? pakker i en halv rejsetaske

Jeg har også en Gaya & Ko pusletaske, bruger godt nok alm bleer, men dem har vi normalt 6 af + 4-5 stofbleer + tøj +cremer vaskeklude og bøger og legetøj og så synes jeg altid der er alt muligt andet i også. Den er fyldt, men kan altså godt lukkes Måske det er en større taske end din? Synes i hvert fald der kan være meget i vores

Anmeld

29. juni 2010

millesofie

hmm jeg er nok bare en over pakker

Anmeld

7. juli 2010

LC

Du kan evt bruge vådservietter, istedet for engangsvaske kludene, synes de fylder mindre i pusle tasken. Men det kommer selvfølgelig an på hvor tit du bruger den, for ville nok ikke vælge at bruge vådservietterne hver dag.

Anmeld

7. juli 2010

millesofie

LC skriver:

Du kan evt bruge vådservietter, istedet for engangsvaske kludene, synes de fylder mindre i pusle tasken. Men det kommer selvfølgelig an på hvor tit du bruger den, for ville nok ikke vælge at bruge vådservietterne hver dag.

nej det er jo det

jeg bruger pusletasken 6 ud af 7 dage så det er næsten hver dag den er i brug

jeg bruger de der vat ting og også vådservietter

jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal minimere mig

jeg har nu købt nogle imse vimse bleer i steden for de "gylpe klude" jeg brugte før, det har hjulpet lidt, men tinke er en stor tisser så jeg skal jo stadig have alle de forpulede indlæg med

Anmeld

7. juli 2010

Corn

Jeg bruger engangsbleer Men...

Jeg har en Gaia og Ko, og kan overhovedet ikke få plads til alt det jeg skal have med... Hvis jeg smider 5 bleer, et par gylpeklude, skiftetøj til bebs, en ekstra cardingan el.lign. til hvis det bliver koldt, ekstra ammeindlæg, min pung, lille kalender og nøgler, så har jeg ikke plads til bleer eller skifte tøj til den mellemste af drengene...

Så derfor har jeg forelsket mig i Babystroom tasker... Skal lige ind og mærke mig frem og åbne/lukke før jeg bestemmer mig...

Anmeld

7. juli 2010

millesofie

Macaab skriver:

Jeg bruger engangsbleer Men...

Jeg har en Gaia og Ko, og kan overhovedet ikke få plads til alt det jeg skal have med... Hvis jeg smider 5 bleer, et par gylpeklude, skiftetøj til bebs, en ekstra cardingan el.lign. til hvis det bliver koldt, ekstra ammeindlæg, min pung, lille kalender og nøgler, så har jeg ikke plads til bleer eller skifte tøj til den mellemste af drengene...

Så derfor har jeg forelsket mig i Babystroom tasker... Skal lige ind og mærke mig frem og åbne/lukke før jeg bestemmer mig...

er de store (man kan næsten høre glæden i min stemme ikk)

Anmeld

7. juli 2010

millesofie

jeg var lige inde og kigge men de ser da ikke meget større ud

det er måske bare fordi det er billeder

Anmeld

7. juli 2010

BinaMor

altså jeg brugte en alm stor flot skind skuldretaske. du ved en af dem med god plads der hænger nede ved hoften. der er plads til mange stofbleer samt underlag og vaskeklude. det BEHØVER jo ikke hedde pusletaske...

Anmeld

8. juli 2010

millesofie

gabriellasmor skriver:

altså jeg brugte en alm stor flot skind skuldretaske. du ved en af dem med god plads der hænger nede ved hoften. der er plads til mange stofbleer samt underlag og vaskeklude. det BEHØVER jo ikke hedde pusletaske...

der har du vist fat i noget fik vist hæng mig lidt for meget i ordet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.