Jeg vejede 86 kg denne gang, da jeg blev gravid. Jeg tør ikke stå på vægten, for jeg synes ikke, jeg har lavet andet end at spise siden (jeg har i hvert fald spist mere end jeg plejer). Jeg ved ikke hvorfor - måske fordi man nu har en (dårlig) undskyldning.
Jeg har dog bestemt mig for at jeg skal tage mig sammen, for jeg vil bare IKKE over 100 kg. denne gang.
De andre to gange vejede jeg knap 100 kg. da jeg blev gravid og nåede op på 110 kg. før jeg fødte...det VIL jeg bare ikke igen.
Jeg har kæmpet i 1½ år for at tabe 18 kg. (jeg startede på 104 kg. og vejede som sagt 86 kg., da jeg blev gravid, så det vil jo være fuldstændig tåbeligt at tage dem allesammen på igen...
Min læge har ikke sagt noget mht. min vægt, men det er nok også fordi hun ved, at jeg har tabt mig så meget i løbet af det sidste stykke tid.
Min gode veninde og jordemoder, som jeg også skal gå hos, siger dog, at jeg ikke bør tage mere end 5-6 kg. på, så det må jeg jo se, om jeg kan overholde....jeg tror bare det bliver svært, men nu når hun også er min veninde, kan det være, at det hjælper på motivationen...det ville jo være pinligt at tage 20 kg. på, nu når hun har sagt, at jeg skal forsøge at holde mig til 5-6 kg.!
Anmeld