Kuk-kuk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
mariamiss6 skriver:

Yeeeees jeg glædermig også til den er færdig... Jeg tog den med på job, så kunne jeg sy i pausen hehe.... m

Jeg skal til at sy den første kile i når jeg har fat i det næste gang

Fedt at du oplever glæderne ved at sy i hånden Jeg glæder mig rigtig meget til at se det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
ladydan1 skriver:

aii Zafir, du kunne da godt liige have sagt du var til vikingehalløj i Frederikssund..kunne da have kigget forbi :-)

min den store og jeg kom der rigtig meget da han var lille. Et super sted at tage udgangspunkt i fortællinger.

:-) Sisse som faktisk kørte lige forbi.

Soorry!!!... Har bare været så travl på det sidste... GLÆÆÆÆDER mig til barsel!!!

Anmeld

28. juni 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Fedt at du oplever glæderne ved at sy i hånden Jeg glæder mig rigtig meget til at se det

Jamen jeg har altid godt kunne lide at sy i hånden, jeg har bare ligesom ikke haft skide meget forstand på at sy tøj

Men men, hvis jeg liiiige straks bliver aktiv igen, så er den nok færdig i aften....

P.S. Bastian har elastik i håret lige nu. den er godt nok hvid idag, men han synes selv han er skide smart.....

Og så sidder han i øvrigt lige her ved siden af og snakker med bedste-ven (som er en bamse hund, der kan sige vov og pive lidt, som en hvalp)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.