Kuk-kuk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Uhadada... hvor jeg glæder mig til barsel nu!!!... Jeg føler ikke jeg har tid til noget som helst og jeg føler mig lidt som en spæreballon med en alien boende inden i Men altså - en dejlig alien!!

Vi er lige kommet hjem fra frederikssund vikingemarked hertil aften. Jeg har været en dygtig gravid viking og ikke knoklet rundt Vi har holdt dejlig blót. Hygget og haft det skønt.

Jeg håber jeg får liiiiiiiiiiiidt mere tid til at sludre her på baby.dk de næste par uger, indtil barsel hehe...

Its the final count down!!! - I morgen starter Eirene på mit arbejde, som jo skal være min vikar (hun tyvstartede lidt i onsdags og torsdags), så jeg ska 'bare' fortælle hende hvad hun skal gøre de næste par uger, så jeg ikke behøver at bekymre mig alt for meget om min manglede hjerneaktivitet Hurra...

og jeg må hellere se at komme i BAD for jeg er liiiiiiiidt ulækker, efter en weekend på viking hehe (vådservietter og håndsprit er min veeen ) også skal jeg jo op senest kl. 7. Men heldigvis kun lidt endnu  - og ja naturligvis skal Frigg holde fest NU, som hun stort set gør hver nat i øjeblikket, så mor får sovet rigtig dejlig eller noget hehe... (kunne hun ikke holde fest om dagen?!...)

Nå, men altså - bare et lille kuk-kuk fra mig, her søndag aften 30+0 (10 uger igen!!!!!! JUBIII) og et billede af en ret så træt Idun-viking-basse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

Dot D

Hold da op hun ser brugt ud, det må have været godt Ja nu er der ikke længe til barsel, glæd dig til at nyde det, med masser af Baby.dk

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

Hi hi et godt billede af Idun  

Anmeld

27. juni 2010

Kløver

Zafir skriver:

Uhadada... hvor jeg glæder mig til barsel nu!!!... Jeg føler ikke jeg har tid til noget som helst og jeg føler mig lidt som en spæreballon med en alien boende inden i Men altså - en dejlig alien!!

Vi er lige kommet hjem fra frederikssund vikingemarked hertil aften. Jeg har været en dygtig gravid viking og ikke knoklet rundt Vi har holdt dejlig blót. Hygget og haft det skønt.

Jeg håber jeg får liiiiiiiiiiiidt mere tid til at sludre her på baby.dk de næste par uger, indtil barsel hehe...

Its the final count down!!! - I morgen starter Eirene på mit arbejde, som jo skal være min vikar (hun tyvstartede lidt i onsdags og torsdags), så jeg ska 'bare' fortælle hende hvad hun skal gøre de næste par uger, så jeg ikke behøver at bekymre mig alt for meget om min manglede hjerneaktivitet Hurra...

og jeg må hellere se at komme i BAD for jeg er liiiiiiiidt ulækker, efter en weekend på viking hehe (vådservietter og håndsprit er min veeen ) også skal jeg jo op senest kl. 7. Men heldigvis kun lidt endnu  - og ja naturligvis skal Frigg holde fest NU, som hun stort set gør hver nat i øjeblikket, så mor får sovet rigtig dejlig eller noget hehe... (kunne hun ikke holde fest om dagen?!...)

Nå, men altså - bare et lille kuk-kuk fra mig, her søndag aften 30+0 (10 uger igen!!!!!! JUBIII) og et billede af en ret så træt Idun-viking-basse

hehe det ser ud til at ha været en god tur

Bliver da dejligt med den kommende barsel, det bliver vel også lige i tide, til at du kan nå at nyde en god portion sommer inden den lille kommer

Anmeld

27. juni 2010

Tina2

Bli'r da bare SKØNT med barsel:-) Jeg går allerede hjemme, har endda slet ikke så slemme bækkensmerter som de andre gange, men har betændelse i venstre hoftes slimsæk, så jeg har de ledeste smerter i den næsten hver dag

Men det har bestemt hjulpet at jeg nu går hjemme og tager den mere med ro

Anmeld

28. juni 2010

mariamiss6

Super hyggeligt marked.... Og SUPER trætte børn til sidst hehe....

Maria, som også skal i bad nu. Jeg skulle bare liiiiiige sy lidt på min sele-kjole

Anmeld

28. juni 2010

Moderator

mariamiss6 skriver:

Super hyggeligt marked.... Og SUPER trætte børn til sidst hehe....

Maria, som også skal i bad nu. Jeg skulle bare liiiiiige sy lidt på min sele-kjole

Åååååndskyld frøken, men kl. 0032???... HAHA.... Da sov jeg sku sødt. Stakkels Idun var en slap sur karklud i morges, da hun skulle op. Suk.

Glæder mig til at se din selekjole

Anmeld

28. juni 2010

Moderator

Maja84 skriver:

hehe det ser ud til at ha været en god tur

Bliver da dejligt med den kommende barsel, det bliver vel også lige i tide, til at du kan nå at nyde en god portion sommer inden den lille kommer

Bare rolig... Sommeren bliver LANG og VARM, så jeg kommer til at sidde som en overophedet spæreballon, hele sommeren på barsel hehe...

Men jeg elsker nu sol og sommer, så jeg overlever helt sikkert!!

Anmeld

28. juni 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Åååååndskyld frøken, men kl. 0032???... HAHA.... Da sov jeg sku sødt. Stakkels Idun var en slap sur karklud i morges, da hun skulle op. Suk.

Glæder mig til at se din selekjole

Yeeeees jeg glædermig også til den er færdig... Jeg tog den med på job, så kunne jeg sy i pausen hehe.... m

Jeg skal til at sy den første kile i når jeg har fat i det næste gang

Anmeld

28. juni 2010

Nemesis

aii Zafir, du kunne da godt liige have sagt du var til vikingehalløj i Frederikssund..kunne da have kigget forbi :-)

min den store og jeg kom der rigtig meget da han var lille. Et super sted at tage udgangspunkt i fortællinger.

:-) Sisse som faktisk kørte lige forbi.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.