Føler mig som en dårlig mor :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

L.J.L

Puhh Lauritz skal passes af mine forældre i morgen, og det er første gang han skal passes. Jeppe og jeg skal ud at spise så det bliver kun for nogle timer. Men han skal jo lære det på et eller andet tidspunkt. Jeg har det bare dårligt med det fordi han netop nu er inde i en periode hvor han bare er meget mor/far-syg, og han vil ikke sove om aftenen, det tager gerne 1½ time for os at lægge ham.Er egentlig ret ked af at skulle forlade ham, men på den anden side ønsker jeg også at han skal vænnes til det med at blive passet ude.

Øv! Havde i det også sådan første gang jeres lille skulle passes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

Lone Jakobsen

ja hver eneste første gang (jeg har 4 børn)

Anmeld

27. juni 2010

twinboys

linselouise skriver:

Puhh Lauritz skal passes af mine forældre i morgen, og det er første gang han skal passes. Jeppe og jeg skal ud at spise så det bliver kun for nogle timer. Men han skal jo lære det på et eller andet tidspunkt. Jeg har det bare dårligt med det fordi han netop nu er inde i en periode hvor han bare er meget mor/far-syg, og han vil ikke sove om aftenen, det tager gerne 1½ time for os at lægge ham.Er egentlig ret ked af at skulle forlade ham, men på den anden side ønsker jeg også at han skal vænnes til det med at blive passet ude.

Øv! Havde i det også sådan første gang jeres lille skulle passes?

Hejsa tror alle har det på den måde både 1. gang og jeg har det faktisk sådan hver gang mine børn skal passes og drengene er altså 7år nu... smiler

Men der skal også være tid til kærlighed og oplevelser uden børn, det giver energi og overskud til at give dobbelt så meget igen til børnene...

Så jeg vil bare sig at du skal prøve at nyde det og tro mig han skal nok klare det og nyder også når i kommer tilbage...

Majbritt

Anmeld

27. juni 2010

L.J.L

twinboys skriver:

Hejsa tror alle har det på den måde både 1. gang og jeg har det faktisk sådan hver gang mine børn skal passes og drengene er altså 7år nu... smiler

Men der skal også være tid til kærlighed og oplevelser uden børn, det giver energi og overskud til at give dobbelt så meget igen til børnene...

Så jeg vil bare sig at du skal prøve at nyde det og tro mig han skal nok klare det og nyder også når i kommer tilbage...

Majbritt

Tak Majbritt.

Det hjælper at høre at følelsen er helt normalt, og ikke mindst at vide at drengen ikke går i stykker af det, hvilket jeg jo inderst inde godt ved

Det er vel nok en vanesag, mere for os end det er for den lille!

Anmeld

27. juni 2010

XXSS

Sådan har jeg det også stadigvæk og hun bliver 18 mdr. Det er svært!

Anmeld

27. juni 2010

L.J.L

Tanja78 skriver:

Sådan har jeg det også stadigvæk og hun bliver 18 mdr. Det er svært!

Øv, jeg troede det blev nemmer med tiden, men det kan jeg da høre det ikke gør Men vi må tage det som det kommer

Anmeld

27. juni 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

1 gang, at Luka skulle passes havde jeg det også rigtig skidt og havde svært ved, at slappe af og nyde aften. Jeg synes det var hårdt de første par gange indtil man lærte det. Nu har jeg ingen problemer med det og har heller ikke haft det med Lina da hun skulle passes første gang.

Håber I får en super hyggelig aften

Anmeld

27. juni 2010

twinboys

linselouise skriver:

Tak Majbritt.

Det hjælper at høre at følelsen er helt normalt, og ikke mindst at vide at drengen ikke går i stykker af det, hvilket jeg jo inderst inde godt ved

Det er vel nok en vanesag, mere for os end det er for den lille!

Jeps det er det...

Anmeld

27. juni 2010

XXSS

linselouise skriver:

Øv, jeg troede det blev nemmer med tiden, men det kan jeg da høre det ikke gør Men vi må tage det som det kommer

Det er ikke altid jeg synes det er sjovt at hun skal sove ude (gør det hellere ikke så tit medmindre vi ikke har andre muligheder) ..

Men især i starten var jeg rigtig ked af bare at hun skulle passes. Jeg var bange for at "de" ikke kunne forstå hende og at hun ikke fik samme kærlighed som hun får af mor og far.. Men helt ærligt jeg tror faktisk at det er ganske normalt at have det sådan, især med sin førstfødte, er spændt på hvordan det bliver her med nr. 2.

Det er jo vores guldklumper og andre kan i hvert fald ikke gøre det lige så godt som vi forsøger at gøre  og man er bange for at der sker noget..

Men ja man bliver nødt til at gøre det - men først når man er klar og det skal ikke være på grund af pres fra hverken forældre eller sviger.

Anmeld

27. juni 2010

L.J.L

MoarHvidovre skriver:

1 gang, at Luka skulle passes havde jeg det også rigtig skidt og havde svært ved, at slappe af og nyde aften. Jeg synes det var hårdt de første par gange indtil man lærte det. Nu har jeg ingen problemer med det og har heller ikke haft det med Lina da hun skulle passes første gang.

Håber I får en super hyggelig aften

Tusind tak, tror nu også jeg vil sidde og lure på tlf. her den første gang, men vil prøve at nyde det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.