Hvad ville i vælge og hvorfor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2010

Mor-til-asta-09

Malouis skriver:

Mange tak for dit svar.. det er også regntøjet jeg havde tænkt mig at købe, men det kunne jo være at en regndragt var bedre Kender du evt. nogle gode mærker inden for regntøj??

Må indrømme at vi bare har købt det fra bilke/A-Z.. Og det fungere fint. HUn har ikke været våg endnu, og de er også ude selvom det regner.. Det koster kun 129 kr.. super syntes vi

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

Moldemine

Mange tak for jeres svar alle sammen Nu skal jeg på jagt efter 2-delt regntøj til prinsessen

Anmeld

28. juni 2010

foto på lærred

Malouis skriver:

Hej
Mange tak skal du have.. Jeg tror bestemt at vi må ud og invistere i 2-delt regntøj, Jeg tror heller ikke jeg vil invistere i noget dyrt regntøj da hun jo som du siger hurtigt vokser ud af det.. min datter bliver 10mdr den. 5juli og vil til august være 11måneder, så måske kan hun gå til den tid (man ved jo aldrig) Ville du anbefale regntøj med foer i?? eller bare det helt alm. uden foer??
Årh jeg er bare helt lost i det der med regntøj, det er jo så nyt at hun er begyndt at kravle rundt udenfor også

Tak for dit svar

Bare helt alm. uden for. Vi havde også termobukser til hende som jeg havde købt billigt på TS. jeg købte dem i størrelse to år, så kunne de nemt komme på og af, og så kunne vi også bruge dem året efter (hun var 1 år da hun startede i dp hvor jeg købte dem) Jeg tror faktisk ikke hun fik dem brugt så mange gange (termobukserne) men de kostede kun en halvtredser, selv om dp sagde det ikke var nødvendigt (hun sagde bare vi havde regnbukser og flyverdragt- fra okt, så var det fint) Håber I får en fin start i dp eller vs.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.