Hvad ville i vælge og hvorfor??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. juni 2010

Moldemine

Hej alle sammen
Jeg står i et lille dilemma, da min datter skal begynde i DP. til August, så jeg er så småt begyndt at tænke på hvad jeg skal have købt til hende...
Så var det at jeg kom i tvivl om hvad der er bedst at invistere i, af regntøj eller en regndragt når hun til den tid er 11mdr, og garenteret er begyndt at tage de første skridt??
Hvad er bedst at give de små størrelser på når de er ude at lege?? Hvad er jeres erfaringer, og hvad ville i vælge og hvorfor??

Hilsen er mor, som syntes det med overtøj i DP er lidt svært at overskue..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

Mor-til-asta-09

Vi overvejede det samme da asta skulle starte i DP, og hun var kun 7 mdr. Så vi spurgte DP hvad hun syntes.. Og hun sagde at 2 delt regntøj var bedst, for havde det så regnet kunne hun nøjes med at få bukserne på, og hendes almindelige jakke f.eks..

Anmeld

27. juni 2010

Moldemine

forældre-til-Asta skriver:

Vi overvejede det samme da asta skulle starte i DP, og hun var kun 7 mdr. Så vi spurgte DP hvad hun syntes.. Og hun sagde at 2 delt regntøj var bedst, for havde det så regnet kunne hun nøjes med at få bukserne på, og hendes almindelige jakke f.eks..

Mange tak for dit svar.. det er også regntøjet jeg havde tænkt mig at købe, men det kunne jo være at en regndragt var bedre Kender du evt. nogle gode mærker inden for regntøj??

Anmeld

27. juni 2010

foto på lærred

Jeg har købt alt min datters regntøj brugt, for hun når næsten aldrig at få det brugt og hun vokser vildt hurtig ud af det. Jeg tror, at hun i hver sæson har haft det på 3-4 gange. Men som en tidligere skrev, så er det godt med det to-delte, og når din datter er så lille, at hun måske mest sidder ned, vil hun sikkert ofte have bukserne på. (nu bliver jeg pludselig i tvivl om det er din datter der kun var 7 måneder) Men ellers så går der jo måske ikke så mange måneder, aug- sep-okt og så er det muligvis tid til flyverdragt (afhængig af hvor varmt/koldt det er) Men min erfarring er, at det regntøj i f.eks Føtex og lign. er lige så godt som de dyre mærker.

jeg ville hellere invisterer i en god flyverdragt når den tid kommer. Tror ikke, at der er så stor forskel på regntøjet. Men igen, kan jo tage fejl.

Anmeld

27. juni 2010

SpunkenJo

2-delt tegnsæt er nok det bedste her henover sommeren.

Du kan evt. Invistere i en termodragt som hun kan mosle rundt i. Sådan en rumsterer vores rundt i nu, og har det regnet får han lige regnbukserne ovenpå. Tør og lun dreng.

Hans termodragt er fra Bilka, og kostede den nette sum af 99 kr.
- den er så stor, han også kan passe den til efteråret tror jeg.

Gummistøvler, sko og sandaler er også en go ting nu det er sommer.

Håber I får en go start

Anmeld

27. juni 2010

Moldemine

foto på lærred skriver:

Jeg har købt alt min datters regntøj brugt, for hun når næsten aldrig at få det brugt og hun vokser vildt hurtig ud af det. Jeg tror, at hun i hver sæson har haft det på 3-4 gange. Men som en tidligere skrev, så er det godt med det to-delte, og når din datter er så lille, at hun måske mest sidder ned, vil hun sikkert ofte have bukserne på. (nu bliver jeg pludselig i tvivl om det er din datter der kun var 7 måneder) Men ellers så går der jo måske ikke så mange måneder, aug- sep-okt og så er det muligvis tid til flyverdragt (afhængig af hvor varmt/koldt det er) Men min erfarring er, at det regntøj i f.eks Føtex og lign. er lige så godt som de dyre mærker.

jeg ville hellere invisterer i en god flyverdragt når den tid kommer. Tror ikke, at der er så stor forskel på regntøjet. Men igen, kan jo tage fejl.

Hej
Mange tak skal du have.. Jeg tror bestemt at vi må ud og invistere i 2-delt regntøj, Jeg tror heller ikke jeg vil invistere i noget dyrt regntøj da hun jo som du siger hurtigt vokser ud af det.. min datter bliver 10mdr den. 5juli og vil til august være 11måneder, så måske kan hun gå til den tid (man ved jo aldrig) Ville du anbefale regntøj med foer i?? eller bare det helt alm. uden foer??
Årh jeg er bare helt lost i det der med regntøj, det er jo så nyt at hun er begyndt at kravle rundt udenfor også

Tak for dit svar

Anmeld

27. juni 2010

LotteN

jeg vil lige som de andre råde dig til at købe to-delt regntøj og ligeledes to delt termotøj, hvis du skal have dette... det er rarest, så man kan tage den ene del af hvis den ikke bliver nødvendig

Anmeld

27. juni 2010

sarahb

2 delt.
Det ville min dpér også helst, for hvis de skal skiftes ude i naturen så skal de ikk have hele dragten af, men kun bukserne og så at man kan bruge det hver for sig.
Havde købt en dragt også men den er aldrig blevet brugt.

Anmeld

27. juni 2010

Muffinmus

havde begge dele...regndragten er simpelthen lækker for dem at tulle rundt i. Den skiller ikke og luner lidt:-) regntøjet er smart fordi man kan bruge dem seperat.....

Anmeld

27. juni 2010

Mussen2

Kan varmt anbefale vogelins - regnbukser med fødder i. Super praktiske og DP ELLLLLSKEEEEEEEEERRRRRRR dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.