kvalme - gode råd ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2010

Muffinmor

Jeg levede af vandmelon, knækbrød, og hindbær saftevand de første 4 måneder. alt hvad jeg spiste kom op igen og bare lugten af kød gav mig voldsom kvalme. 

Spis det du har lyst til og gør det tit, drik rigeligt med vand eller saftevand. min hindbær saftevand var bare guld værd den kunne virkelig slå kvalmen ned. det er sådan en meget tyk sag der smager meget af hindbær den fås på glasflaske hos den lokale grønthandler. jeg spiste også mange polo de der små runde slik pastiller, der smager af mint. det gav en frisk smag i munden og holdt kvalmen lidt nede. 

tilsidst gik jeg til lægen pga meget opkast og hun gav mig 3 gange akupunktur efter det stoppede kvalme og opkast helt. Så det kan jeg virkelig godt anbefale.

Held og lykke knusser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2010

HappyPip

Knækbrød, mandler, ingefærthe (ingefærskiver, lidt limesaft og honning mums) og motion og godt med søvn, det virker

Anmeld

28. juni 2010

mortilfreja

Kan kun sige.... Cola og mariekiks.. Det virker..!!!

Anmeld

5. juli 2010

thilde-tusindfryd

Jeg har fundet nogle rugkiks i Kiwi. De er gode og det hjælper. Sådan midlertidigt ihf.

Jeg har ikke voldsom morgenkvalme. Bare generelt nedsat appetit hele dagen og i løbet af eftermiddagen får jeg så nogle dage kvalme og svimmelhed - sådan ligesom når man kører i karrusel. Andre der kender til det ?

Men jeg kan sagtens få noget ned. Så jeg er bestemt ikke underernæret og skal som overvægtig også passe på med at spise for meget og spise forkert. Så derfor går jeg også op i, hvad jeg spiser. Jeg har lagt mærke til, at bare det at spise noget, som regel hjælper. Det drejer sig om, hverken at spise for meget - som mange også er inde på - eller at blive for sulten.

Anmeld

5. juli 2010

Oktoberbaby09

Her kan et glas mælk hjælpe lidt på min morgenkvalme. Men det er ikke så ekstremt. Heldigvis. det må være forfærdeligt for jer der kaster op osv :/ Det er bare SÅ ubehageligt.!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.