de f****** strækmærker.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2010

Svei

Fatima skriver:

ohhhhhhhhhhh hvor er din mave flot.... man kan bare se forskel...

sån en operation vil jeg os ha efter min fødsel

nu har jeg det da lidt bedre der er noget jeg kan gør

Tak... ja, de kan noget de kirurger og jeg er glad ved at jeg kunne berolige dig, de kan gøre så meget, så nyd du din graviditet og glæd dog over at du ikke behøver leve med alle de skavanker der kan komme bagefter...det er bare at få det fjernet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

Fatima

ja men tror ik det særlig fedt at lave operationen efter min fødsel. vil jo grne have flere. eller gør det ingenting

Anmeld

27. juni 2010

JonTri

Fatima skriver:

ja men tror ik det særlig fedt at lave operationen efter min fødsel. vil jo grne have flere. eller gør det ingenting

Hej...

Jeg overvejer samme OP, men det er bedst at vente til man har fået de børn man skal ha... ellers kan det hele være spildt... Hvis Danmark skal betale skal man have udvidet operationsdækning i mindst et år... Nå det ved "Yrsa" mere om.

Jeg har strækmærker på mave, inder- og yderlår, samt på bryst og de famøse håndtag - de går jo ikke væk, men bliver pænere med tiden - og lettere at leve med. Så hvis de ligner et "flammehav" nu så kan jeg trøste dig med at det bliver de ikke ved med.

Vh Rikke

Anmeld

27. juni 2010

Svei

Fatima skriver:

Det er bedst at vente...jeg måtte leve med hænge mave og ditto bryster i mange år, men jeg er meget glad for at jeg ventede....

Anmeld

27. juni 2010

Vingummien

Når de er kommet , kan du ikke gøre noget.

Efter jeg var gravid, ligner min mave et krater. Er så træt af det, min kom først til sidst, havde håbet jeg slap... men nej

Jeg prøvede også alt muligt, men intet jeg prøvede hjalp på det

Anmeld

27. juni 2010

line melias mor

uha hvor kan jeg huske da jeg opdagede de første strækmærker. lige pludselig var hele min mave fyldt med dem. men nu her 7 måneder efter jeg har født og fået taget lidt sol er de næsten ikke synlige mere. syntes mange siger at de bliver mindre og mindre synlige med årene så vil jeg da håbe også sker for dig

Anmeld

27. juni 2010

Mira0911

Du kan ikke gøre noget ved det... Cremer hjælper ikke en disse....

Anmeld

27. juni 2010

lisbethita

Fatima skriver:

jeg hader dem seriøst de er så grimme. jeg må prøve det creme. er det noget man kan købe i almindelig butikker os bor skam i holstebro...

Matas sælger Weleda olie mod strækmærker. Det bruger jeg. Ellers køb noget over nettet... 

Anmeld

28. juni 2010

Tina2

Jeg er gravid med nummer 3 og har ingen strækmærker fået de andre gange, så håber også jeg bliver fri denne gang!

Har ellers taget rigtig meget på de to første gange og er godt på vej op af vægtstigen igen....

Har alle tre gange smurt min mave ca 2 gange pr dag med mandelolie, om det hjælper ved jeg ikke, men det bilder jeg mig ind..... Det er jo vistnok ret arveligt om man får dem... Min mor har ingen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.