de f****** strækmærker.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2010

Svei

Fatima skriver:

ja jeg bliver skam drillet af min mand og min søster med det det er pisse irriterende nogle gange tuder jeg os bare, for har dem os på mine sidedæller omg håber da jeg får løshus så jeg kan få lavet en operation

Prøv at se min mave før.... og der var nok til at lave en maveoperation....havde så også hæng fordi jeg har fået ks, men du kan se strækmærkerne og nu er den fin og flad...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2010

Fatima

hej mette. det undrer mig at min mor ik har min søster har men mama har ingen

Anmeld

26. juni 2010

Fatima

yrsa, synes ik det ser såååååå slemt ud... kan du sende et billed af din mavse nu...

Anmeld

26. juni 2010

Svei

Fatima skriver:

Min mor har født tre børn, hun har ikke et eneste...

Anmeld

26. juni 2010

MetteMTH

Fatima skriver:

Sig til din mand, at det er hans skyld  Jeg forstår godt du syntes det er mega træls, men du får jo en lille bebs ud af det. Sjovt du bor i holstebro, jeg bor i struer

Anmeld

26. juni 2010

Fatima

bliver vild misundelig når jeg ser kvinder som har børn og ingen strækmærker har.

yrsa var det noget du selv betalte for? altså din operation?

Anmeld

26. juni 2010

Fatima

Mette. ja har sagt det til ham flere gange hvor han bare fniser af det han er dum

ah nice. har kigget på en lejlighed i struer synes det er en rolig by. hmm lidt kedelig måske

Anmeld

26. juni 2010

Svei

Fatima skriver:

bliver vild misundelig når jeg ser kvinder som har børn og ingen strækmærker har.

yrsa var det noget du selv betalte for? altså din operation?

Både og...det var gennem danmark, de giver op til 25000kr af operatiopn og maks. 85%. Jeg betalte selv 4000kr og min mave ser sådan her ud nu:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. juni 2010

Fatima

ohhhhhhhhhhh hvor er din mave flot.... man kan bare se forskel...

sån en operation vil jeg os ha efter min fødsel

nu har jeg det da lidt bedre der er noget jeg kan gør

Anmeld

26. juni 2010

MetteMTH

Fatima skriver:

Mette. ja har sagt det til ham flere gange hvor han bare fniser af det han er dum

ah nice. har kigget på en lejlighed i struer synes det er en rolig by. hmm lidt kedelig måske

Ja her er mega kedeligt.. Jeg er også tilflytter så kender heller ikke rigtig nogle her..

Med hensyn til strækmærkerne, så kan man jo altid få gjort noget ved det. Du kan bare få en henvisning af din læge, så skal du jo heller ikke selv betale.. Ellers kan du jo også få det gjort med laser, jeg kender et rigtig godt sted Jysk lasercenter i Thisted. Jeg har nemlig fået fjernet sprængte blodkar i ansigtet og de er væk nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.