Billedspam af Jonte (igen - undskyld)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2010

DK

Ihhh hvor nogle lækre billeder! Du har nogle super lækre drenge!

Jeg er især HELT vild med billedet hvor han ligger med den lille kanin. Århhh... Så sødt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

Malene84

shiiiiit hvor tiden går stærkt... hvor er han bare skøn

Anmeld

27. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Rosa skriver:

Jeg ved det godt - men jeg KAN ikke lade være... En af de ting der følger med mor-tjansen er åbenbart at man synes ens unge er sååå lækker og det skal HELE verden da udsættes for - og I slipper ikke, skønne kvinder herinde!!!

Og der kommer flere til når kameraet lige har ladet op....

Bliv endelig ved. Han er da bare nuser det bette pus

Anmeld

28. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
qp skriver:

Hvor ser han bare dejlig ud... og DEN kanin kender jeg!!! Hahaha... Min søn har haft sådan en indtil for 1,5 mdr siden, han elskede den og har slæbt den imellem vores hjem og vuggestuen siden han startede i vuggestue for snart 1 år siden... Men SÅ blev den væk her for kort tid siden...  Øv øv!!

Vi var nede i Ønskebørn men der var de sgu udsolgt ... Vi købte så 2 ens kaniner (denne gang 1 til herhjemme og en til vuggeren) lige som kludekaninen, bare større med ben, arme, mave og alt det andet... Den er lavet i nøjagtig samme stof, har samme farver og hovede men er bare større end den anden...  Og det må nok være årets køb hvis du spørger min søn - han elsker den kanin og kan slet ikke leve uden.... hehe

Nåårh stakkels pus Jonte fik sin "dinglis" af Mormor, men han har endnu ikke fattet at den er der, det er mig der synes den er så sød så jeg putter ham altid med den (og tager billeder af det)

God ide med at købe to - bare for en sikkerheds  skyld.

Anmeld

28. juni 2010

saxa

En rigtig lille svensk charme prins.. Og hvor er han blevet stor - sikke da som tiden går..

Anmeld

28. juni 2010

Dansker I Holland

Rosa skriver:

Jeg ved det godt - men jeg KAN ikke lade være... En af de ting der følger med mor-tjansen er åbenbart at man synes ens unge er sååå lækker og det skal HELE verden da udsættes for - og I slipper ikke, skønne kvinder herinde!!!

Hehe det er sq en skøn dreng du har Må jeg i hvertfald tillade mig at sige Glæder mig sq helt til jeg skal føde når jeg ser sådan en bette en da Hihi...

Anmeld

28. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hm... måske er tre børn alligevel én for lidt?

Anmeld

28. juni 2010

Bayze

Rosa skriver:

Oohh hvor er de altså skønne Rosa Spam endelig løs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.