Billedspam af Jonte (igen - undskyld)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Mettemus skriver:

Hvor er han sød med sin kanin

Og godt billede med svensker+slynge+solhat!

Tak - je, jeg var også helt blød i knæene (måske fordi jeg havde slæbt 15 kg lortebleer ned i skraldespanden 2 sek forinden)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2010

qp

Rosa skriver:

Jeg ved det godt - men jeg KAN ikke lade være... En af de ting der følger med mor-tjansen er åbenbart at man synes ens unge er sååå lækker og det skal HELE verden da udsættes for - og I slipper ikke, skønne kvinder herinde!!!

Og der kommer flere til når kameraet lige har ladet op....

Hvor ser han bare dejlig ud... og DEN kanin kender jeg!!! Hahaha... Min søn har haft sådan en indtil for 1,5 mdr siden, han elskede den og har slæbt den imellem vores hjem og vuggestuen siden han startede i vuggestue for snart 1 år siden... Men SÅ blev den væk her for kort tid siden...  Øv øv!!

Vi var nede i Ønskebørn men der var de sgu udsolgt ... Vi købte så 2 ens kaniner (denne gang 1 til herhjemme og en til vuggeren) lige som kludekaninen, bare større med ben, arme, mave og alt det andet... Den er lavet i nøjagtig samme stof, har samme farver og hovede men er bare større end den anden...  Og det må nok være årets køb hvis du spørger min søn - han elsker den kanin og kan slet ikke leve uden.... hehe

Anmeld

27. juni 2010

B&J

Ej hvor er han bare en smukkesen... så¨dejlig en dreng

Anmeld

27. juni 2010

NinaNymannMadsen

han er da bare så skøn

Anmeld

27. juni 2010

Diana...

Ej hvor er han bare lækker altså 

Anmeld

27. juni 2010

Diana...

qp skriver:

Hvor ser han bare dejlig ud... og DEN kanin kender jeg!!! Hahaha... Min søn har haft sådan en indtil for 1,5 mdr siden, han elskede den og har slæbt den imellem vores hjem og vuggestuen siden han startede i vuggestue for snart 1 år siden... Men SÅ blev den væk her for kort tid siden...  Øv øv!!

Vi var nede i Ønskebørn men der var de sgu udsolgt ... Vi købte så 2 ens kaniner (denne gang 1 til herhjemme og en til vuggeren) lige som kludekaninen, bare større med ben, arme, mave og alt det andet... Den er lavet i nøjagtig samme stof, har samme farver og hovede men er bare større end den anden...  Og det må nok være årets køb hvis du spørger min søn - han elsker den kanin og kan slet ikke leve uden.... hehe

Åhh nej stakkels dreng, det bare synd når de mister sin ynglings bamse  Godt i fandt en løsning. 

Anmeld

27. juni 2010

Mira0911

Hvor ser han bare skøn ud...

Anmeld

27. juni 2010

MM1987

Jeg kan godt forstå dig - og ville være ked af hvis vi skulle slippe for det...

Han er virkelig dejligt...

Anmeld

27. juni 2010

dorthemus

Rosa skriver:

Jeg ved det godt - men jeg KAN ikke lade være... En af de ting der følger med mor-tjansen er åbenbart at man synes ens unge er sååå lækker og det skal HELE verden da udsættes for - og I slipper ikke, skønne kvinder herinde!!!

Hi hi det kribler også i mig for at lægge billeder ud af trunten...som i hele tiden!!!

Dejlige billeder af en dejlig dreng...skøøøønt billede af ham med kaninen

Anmeld

27. juni 2010

CamillaSoefelt

Rosa skriver:

Nååårh..;0).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.