Christina28 skriver:
Jeg bliver lige nødt til at høre, om andre har været i samme situation som os.
Vi venter dreng nr. 3, og har simpelhen fået så mange dumme bemærkninger om, at det da skulle have været en pige denne her gang, eller "i kan jo altid prøve en 4. gang, så kommer pigen måske".
Det gør mig rigtig ked af det, da jeg meget hellere vil have, at folk glædede sig over, at vi venter en sund og rask lille dreng. Vi valgte at prøve på at blive gravid, fordi vi ønsker et barn mere- ikke fordi vi ønsker et barn af bestemt køn.
Det virker også bare som om, at folk tager det som en selvfølge, at man får et sundt og rask barn. Jeg synes personligt, at det er et mirakel- og en kæmpe gave, at få raske børn. Og derfor forstår jeg ikke alle de bemærkninger om dreng eller pige.
Hej.
Jeg er i samme situation som dig..
Min kæreste har en dreng med en anden, kan ligeså tydeligt hører på hans forældre at de også håber det bliver en pige. De glemmer bare at jeg faktisk er total ligeglad med hvad det bliver, for jeg har ingen børn! Jeg har været så mega ked af det over det, at jeg faktisk var gået hen og blevet ked af at jeg var gravid og slet ikke kunne glæde mig. Kan ikke forstå at folk ikke bare kan holde sin kæft!
Min svigerinde har nemlig også en dreng.. Ja, for at det ikke skal være løgn er det faktisk, med min kæreste's eks, hendes lillebror. hvis du forstår? rimelig klamt!
En dag Rune(min kæreste) hans dreng og jeg var omme at besøge hans bedstemor. Sad vi i sofaen og snakkede, så siger bedstemoren til Rune's søn, hvad er det MOR har inde i maven, er det en lillesøster?!?!?! WHAT! Jeg er sgu da ikke drengens mor og hvem fanden siger det bliver en pige! Senere spurgte hun mig så, om jeg ikke godt kunne tænke mig en pige.. så sagde jeg, jeg er total ligeglad med hvad det bliver! For jeg har ingen børn! Nårrh nej, sagde hun så.
Min svigermor fortalte også hun havde kigget på noget tøj, så var det selvfølgelig luserødt med hello kitty på, der fik jeg så lige smidt det i hovedet igen! Hvorfor er det lige folk kigger på sådan noget når de ikke ved hvad køn det er.