FG hvornår ifht plukveer ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2010

3xM

ja i har ret :/ aj hvor er jeg ked af det nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

line melias mor

åhhh du må ikke være ked af det. jeg syntes du skal tage derhen og få det tjekket hvem ved måske får du lov til at komme hjem igen. ellers kan du måske lave en aftale med sygehuset om du kan ligge i sengen derhjemme og komme til tjek men krydser fingre for alt er som det skal være.

Anmeld

25. juni 2010

Faith

Du skal ikke være ked af det. Hvis der er en fødsel under opsejling er FG det allerbedste sted du kan være. Jeg blev indlagt i uge 26 på Skejby sygehus fordi jeg fik veer, og fik lungemodner og vehæmmende drop. Nu er jeg i uge 33 og det sku ikke undre mig om drengene nu ikke er til at drive ud derinde fra.

Der var en læge i Skejby som sagde til os at de forholdsvis ofte ser kvinder med veer i uge 26-30, men at langt de fleste alligevel ender med at gå tiden ud. De kan gøre meget i dag.

Op med humøret

Anmeld

25. juni 2010

Majbriteriksen

for dig. Og kan fortælle at jeg var inde da jeg var tæt på uge 32 med vores nr. 2. Jeg var gået i fødsel og den fik de stoppet medicinsk og jeg fik lungemodner. Jeg havde 1½ døgn på sygehuset så¨fik jeg lov til at tage hjem. Men hvilket døgn, jeg tudede fra jeg kom til jeg gik-savnede min søn på 2 derhjemme. Ej det var forfærdeligt, men man bliver jo også nød til at tænke på baby.

Ps. Vores 2. søn blev født i uge 39+0 efter at jeg var blevet sat i gang pga han vejede over 4 kg

Pøj Pøj

Anmeld

26. juni 2010

3xM

tusinde tak ALLE sammen.

jeg var så heldig at jeg faldt i søvn og har ialt sovet 13 timer

er lige vågnet nu og har lidt øm lænd, men lille fyr bevæger sig fint og holder fest m hikke og det hele  ingen plukveer endnu hvertfald så mon ikke man skulle stå op nu

Anmeld

26. juni 2010

Vial

Hellere et par dage nu på hospitalet - evt. til uge 34 end en lille fugleunge, hvor du skal være indlagt i flere uger på neo.afd. med ham

Jeg var så meget taget ind på FG. Alt for et færdigbagt barn.

Pøj pøj med det.

Anmeld

27. juni 2010

Sirimor

mariaogmarcus skriver:

tusinde tak ALLE sammen.

jeg var så heldig at jeg faldt i søvn og har ialt sovet 13 timer

er lige vågnet nu og har lidt øm lænd, men lille fyr bevæger sig fint og holder fest m hikke og det hele  ingen plukveer endnu hvertfald så mon ikke man skulle stå op nu

Godt at høre. Og godt at du lyttede til din krop og fik slappet af. Jeg kender alt for godt det med at gå og være nervøs for for tidlig fødsel og frygten for så at skulle være væk fra ens lille pode derhjemme i en længere periode.

Jeg håber, at alt kommer til at forløbe mere roligt for dig nu og husk nu at slappe af, for det lyder til at din krop og den lille har brug for det.

Anmeld

27. juni 2010

3xM

Sirimor skriver:

Godt at høre. Og godt at du lyttede til din krop og fik slappet af. Jeg kender alt for godt det med at gå og være nervøs for for tidlig fødsel og frygten for så at skulle være væk fra ens lille pode derhjemme i en længere periode.

Jeg håber, at alt kommer til at forløbe mere roligt for dig nu og husk nu at slappe af, for det lyder til at din krop og den lille har brug for det.

Tusinde tak

ja, tror det hjalp med sådan en omgang søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.