FG hvornår ifht plukveer ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.787 visninger
17 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

3xM

Hmmm

jeg er lidt vildrede...

jeg har en del bidende plukveer ikke reglmæssigt men ca 3 stks i timen har ondt i hele livmoderen men den er ikke hård, mærker den lille og var ved sidste skanning begyndt at åbne mig for 14 dg siden...

min slimprop er gået sidste af den gik d 22. lidt blod meget lidt.

og ikke sidenhen, føler mig varm og har ikke sovet i nu 19 timer...

jeg er utilpas men har IKKE veer hvornår burde man ringe til fødegang ? er der grund?? siger de ikke bare at det går i sig selv??

føler mig ikke nervøs, mere irriteret, træt og brugt

er i uge 29+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

Ida.

Hvis jeg var dig, ville jeg ringe og tage en snak med FG - fortæl dem det, du lige har beskrevet her - det kan være de vil tjekke dig, det kan være de har et godt råd eller det kan være de intet kan gøre...meeen synes nu ikke, du skal have det sådan, som du beskriver, når du ikke er længere henne...tag en snak med dem - hellere ringe en gang for meget, end en gang for lidt!

Anmeld

25. juni 2010

line melias mor

mariaogmarcus skriver:

Hmmm

jeg er lidt vildrede...

jeg har en del bidende plukveer ikke reglmæssigt men ca 3 stks i timen har ondt i hele livmoderen men den er ikke hård, mærker den lille og var ved sidste skanning begyndt at åbne mig for 14 dg siden...

min slimprop er gået sidste af den gik d 22. lidt blod meget lidt.

og ikke sidenhen, føler mig varm og har ikke sovet i nu 19 timer...

jeg er utilpas men har IKKE veer hvornår burde man ringe til fødegang ? er der grund?? siger de ikke bare at det går i sig selv??

føler mig ikke nervøs, mere irriteret, træt og brugt

er i uge 29+5

hvis du er i 29+5 og er begyndt at åbne dig ville jeg ringe til fødegangen med det samme. du skulle jo helst ikke føde nu

Anmeld

25. juni 2010

Ann.

JA jeg synes du skal ringe!

Jeg fik begyndene veer da jeg var i uge 28 med min datter og jeg blev indlagt og fik noget ve-hæmmende.

Så ring nu - det kan i værste tilfælde var starten på en fødsel.

Og speciel hvis du er begyndt at åbne dig - det burde du slet ikke endnu.

Anmeld

25. juni 2010

Faith

Jeg ville helt sikkert ringe til FG!

Anmeld

25. juni 2010

3xM

tak for alle jeres svar, jeg fik ringet og allerhelst ville hun se mig nu men fik lov at se de næste timer an. da skal jeg være smerte fri og er jeg ikke skal jeg ind og tjekkes.

er der udvikling i forholdende så bliver jeg indlagt i 3 døgn for at give lungemodner og derefter en evt indlæggelse til uge 34.

så slapper af aaaalt hvad jeg kan for kan bestemt ikke undvære min basse på 5 år VRÆÆÆÆÆL

Anmeld

25. juni 2010

Ann.

Jeg synes altså du skal lytte til hende og så komme afsted.

Din søn skal nok klarer sig

Du skal tænke på din baby nu.

Anmeld

25. juni 2010

3xM

TrineLærke skriver:

Jeg synes altså du skal lytte til hende og så komme afsted.

Din søn skal nok klarer sig

Du skal tænke på din baby nu.

uhhh  marcus er så ikke en fælles så har lidt svært ved at skulle overlade ham....

hele min fam bor i sdr. jylland, godtnok er min kæreste hjemme meeen...frygten for 4 uger

Anmeld

25. juni 2010

Ann.

mariaogmarcus skriver:

uhhh  marcus er så ikke en fælles så har lidt svært ved at skulle overlade ham....

hele min fam bor i sdr. jylland, godtnok er min kæreste hjemme meeen...frygten for 4 uger

Det forstår jeg virkelig godt - og det må være hårdt.

Men synes altså at du i det mindste skal tjekkes nu - og så vælger du i bund og grund jo selv hvad du vil bagefter.

Det er bare vigtigt at alt er som det skal være.

Anmeld

25. juni 2010

line melias mor

selvfølgelig kan din kæreste tage sig godt af ham ellers havde du vel ikke valgt ham som far til dit barn. syntes nu du skal få det tjekket. tænk hvis der skete lillemanden i din mave noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.