Anonym skriver:
Jamen jeg er jo bange for, at vi kan ende op med en, vi måske føler os endnu mere utrygge ved.
Skal man så til samtale med den evt. nye inden... så man kan sige ja eller nej...eller hvordan gør man.
De gæste dp'ere hun har haft er jo i samme gruppe som hendes nuværende dp'er, og er derfor af og til i legestue sammen. Måske vil det være mærkeligt at få hende hen til en af dem. Den ene har lige fået 5 børn fast, så hende kan det i hvert fald ikke blive.
Og så var dp'eren selvfølgelig vældig venlig i dag, da jeg hentede min guldklump. Hun fortalte at de havde været i sandkassen i dag. Men ok..jeg sagde osse til hende i går, at jeg gerne ville vide lidt om, hvad de havde lavet, da min datter er begyndt at tale meget om det på vej hjem... og det er altså langt fra alt jeg forstår... Det er jo meget rart at vide, hvad man skal sige til at det hun fortæller.
Jeg ved ikke, jeg synes jo bare det er lidt en selvfølge, at man lige fortæller lidt om, hvad børnene har lavet, når de bliver hentet.. Det gør jeg da osse selv, når jeg har passet børn.
Det kan vel næsten ikke blive værre??? Der findes da heldigvis flere gode end dårlige dagplejere