Pas på med tilbud i disse dage!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Babysam ved jo kun hvad producenten deklarerer.... så man kan ikke sige at de godt vidste det... heldigvis reagerer de når der kommer sådan en oplysning....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

B&J

hvor blev jeg bare forkert inde i hovede jeg har næste lige købt sådan nogle inde i baby sam men har dog ikke taget dem i brug i nu da de andre virkede helt fint og der kan være 150 som han spiser også ser man dette ringede til babysam og spurgte hvad fanden skal man køre jo man kunne komme og pytte dem tak det gør vi lige...

sikke noget blev helt bange og forvieret for han sagde de havde haft det mærke i mange ård men det er en ny lov der må ikke være det BPA i nogle sutteflasker mere....

Anmeld

25. juni 2010

4kløver

MorTilGustav skriver:

Ja, men de skriver vist ikke hvilket mærke det drejer sig om.. Er det mon det der Meda..? 

tænker det sammen som dig.. underligt at der ikke er skrevet hvilken

Anmeld

25. juni 2010

BimBamBusse

4kløver skriver:

tænker det sammen som dig.. underligt at der ikke er skrevet hvilken

Er RET sikker på at det er den her:

http://www.fotoagent.dk/single_picture/10689/138/medium/142971_1.jpg

Det er i hvert fald den eneste der har kostet 49,95,- og nu var på tilbud til 14,99,-..

Men BabySam har nu fjernet den fra deres hjemmeside..

Anmeld

25. juni 2010

Amelia<3

Det er dem her fra pigeon de har fundet BPA.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juni 2010

4kløver

Amelisa <3 skriver:

Det er dem her fra pigeon de har fundet BPA.

Mange Tak.. har lige kigge mine flasker og der skulle ikke være noget i dem jeg bruger..

Anmeld

25. juni 2010

Amelia<3

4kløver skriver:

Mange Tak.. har lige kigge mine flasker og der skulle ikke være noget i dem jeg bruger..

Det var da så lidt.. Det var godt at de sutteflakser i bruger at der ikke var noget i dem..

Jeg har desværre brugt lige den flaske siden min datter var 3 måneder.
Sidst da vi skulle ud og købe den sutteflaske sagde hende der der betjenede os om jeg var sikker på at jeg ville have den. Så jeg sagde ja hvorfor? så sagde hun at de havde fundet BPA i den så valgte vi selfølgelig en anden flaske...

Men de andre flasker pigeon har dem med gule/lyserøde låg dem er der ikke noget galt med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.