Pas på med tilbud i disse dage!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.140 visninger
16 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

<3

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article1368232.ece

BabySam har sutteflasker på tilbud med BPA som jo bekendt er mistænkt for at være kræftfremkaldende!

Bare pas på hvis I skal ud og shoppe de næste dage!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

L.J.L

Ja hørte det lige i radioen, og så lige Baby Sam, som man regner med er total hellige hvad sådan noget angår!? hmm...

Anmeld

25. juni 2010

Rikke, Liam & Linus

De har allerede taget kritikken til sig og oplyst at de tager flaskerne ned fra hylderne allerede idag.

Så der skulle ikke være fare på færde. Men synes da det er utroligt de har samvittighed til at sælge dem til udsalgspris...der er sikkert mange der kunne fristes.

Anmeld

25. juni 2010

<3

Rikke&Liam skriver:

De har allerede taget kritikken til sig og oplyst at de tager flaskerne ned fra hylderne allerede idag.

Så der skulle ikke være fare på færde. Men synes da det er utroligt de har samvittighed til at sælge dem til udsalgspris...der er sikkert mange der kunne fristes.

Ja babysam har et bedre omdømme end de burde... FOrsøger at holde mig LANGT væk fra det sted. Selvom det er vildt svært som småbørnsforældre

Anmeld

25. juni 2010

L.J.L

Kirle skriver:

Ja babysam har et bedre omdømme end de burde... FOrsøger at holde mig LANGT væk fra det sted. Selvom det er vildt svært som småbørnsforældre

Lige præcis! Jeg har kun været der en gang for at købe poser til vores blespand, ellers får de ikke lov at tjene på mig

Anmeld

25. juni 2010

<3

linselouise skriver:

Lige præcis! Jeg har kun været der en gang for at købe poser til vores blespand, ellers får de ikke lov at tjene på mig

Uh den famøse blespand. Ja den havde/har vi også men har droppet den. Synes ikke den var der værd!

Anmeld

25. juni 2010

MorTilGustav

Ja, men de skriver vist ikke hvilket mærke det drejer sig om.. Er det mon det der Meda..? 

Anmeld

25. juni 2010

vingummibamse

Kirle skriver:

Uh den famøse blespand. Ja den havde/har vi også men har droppet den. Synes ikke den var der værd!

har heldigvis aldrig handlet i babysam.. og nu kommer jeg da godt nok slet ikke til det...  men ja de sutte flasker kan garantert købes andre steder.. er der nogen af jer der har billeder af de suttefalsker eller ved hvordan de ser ud.. så vi ikke for købt sådan nogen hjem.. for jaaah når jeg først står i butikkerne har jeg glemt hva det hed.. men kan altid huske hvordan de ser ud...

Anmeld

25. juni 2010

Nemesis

Det er jo det samme med al den babymad på glas. Alt er på tilbud fordi lågene indeholder BPA og det bliver forbudt den 1. Så nu sælger man da lige ud af alt det MED BPA man har stående...

:-) Sisse og Sara som spiser rugbrød med leverpostej og ikke gider grød og mos.

Anmeld

25. juni 2010

Sisley

Okey - jeg vil lige komme med nogle meget store !!!!!! - jeg håber I alle altid er opmærksomme, når det kommer sig til BPA i forskellige produkter. Hvis producenten ikke direkte flagrer på forsiden af produktet med, at det er BPA frit, skal I regne med at der er BPA i!!!

Et eksempel er Philips Avent - de har sutter  både med og uden BPA. Spørg mig ikke hvorfor... Be aware!

I øvrigt vil jeg også lige nævne, at mange vådservietter indeholder parabener og parfumestoffer selvom producenten ellers "opfører sig ordentligt" med deres andre produkter, fx Pigeon!

Undersøg altid tingene og læs deklarationen - det gør jeg i hvert fald!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.