er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2010

Millesmammi

ja det er ham der kom med ideen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

mor til Isabel,Shane og Caitlin

Linek skriver:

har min lille pige på nu 3 måneder .

- men har bare sådan en trang til at være gravid igen og få en til lille baby, . er det helt normalt, eller er det bare mig?

Hihi jeg blev gravid igen 9 måneder efter... (ikk planlagt) men vi ville selfølgelig have bebsen... men jeg har så ikk oplevet baby kriller før jeg var blevet gravid..... og nu har jeg en datter og en søn så må vi se om baby kriller kommer en gang og hjælper på barn nr 3 eller om vi har nok i to

Anmeld

25. juni 2010

mortil(nichlasogmathias)

okay, det er da dejligt... så er det spændede hvornår du er gravid igen når i nu begge er åbne overfor det.. jeg syntes det er dejligt at der ikke er mere end 1½ år imellem mine..

Anmeld

25. juni 2010

Millesmammi

mortil(nichlasogmathias) skriver:

okay, det er da dejligt... så er det spændede hvornår du er gravid igen når i nu begge er åbne overfor det.. jeg syntes det er dejligt at der ikke er mere end 1½ år imellem mine..

ja vi er os stoppet med at beskytte os

men, self er det hårdt når de er så små, og næsten ikke kan noget selv, men det bliver dejligt når de bliver lidt ældre

Anmeld

25. juni 2010

mortil(nichlasogmathias)

Linek skriver:

men, self er det hårdt når de er så små, og næsten ikke kan noget selv, men det bliver dejligt når de bliver lidt ældre

jeg er også en af dem som tror at de har godt af at være tæt på hinanden.. jeg jeg fortryder bestemt heller ikke.. min store dreng er så glad for sin lillebror, kysser og krammer ham hele tiden.. så skønt..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

25. juni 2010

Millesmammi

hvor er de søde!

Anmeld

25. juni 2010

mortil(nichlasogmathias)

Linek skriver:

det er spændende om du er en af dem som bliver gravid med det samme..!

Anmeld

25. juni 2010

Millesmammi

jep

Anmeld

25. juni 2010

mortil(nichlasogmathias)

Linek skriver:

hvor er de søde!

tak er også stolt af dem

Anmeld

25. juni 2010

Millesmammi

det kan jeg godt forstå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.