er det normalt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.485 visninger
20 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

Millesmammi

har min lille pige på nu 3 måneder .

- men har bare sådan en trang til at være gravid igen og få en til lille baby, . er det helt normalt, eller er det bare mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

mariamiss6

Jeg tror faktisk det er meget normalt... Altså når man har fundet rytmen med sin baby, så e rman i den 7. himmel og føler man kunne klare en milliard lækre babyer... Meeeeen det bliver lidt hårdt igen

Så nyd du at du har denne her lækre baby, og vent minimum 1 år med nummer 2

Anmeld

25. juni 2010

mariamiss6

By the way - hilsen en der ville ønske hun kunne være gravid og føde lækre babyer hele tiden. Men som bare ikke oooooorker mere trods mellem 1 og 3 års alderen

Anmeld

25. juni 2010

Millesmammi

mariamiss6 skriver:

Jeg tror faktisk det er meget normalt... Altså når man har fundet rytmen med sin baby, så e rman i den 7. himmel og føler man kunne klare en milliard lækre babyer... Meeeeen det bliver lidt hårdt igen

Så nyd du at du har denne her lækre baby, og vent minimum 1 år med nummer 2

årh det er jeg glad for at høre

jeg har skam heller ikke tænkt mig at få en til nu

Anmeld

25. juni 2010

mariamiss6

godt så

Anmeld

25. juni 2010

Alberts/

tror det er ganske normalt, a hvad man hører(; ved det desværre ikke selv da jeg først skal føde til sep,

men tror der er mange der drømmer om at være gravid igen og få en lille mere efter de 2-3 første måneder(;

Anmeld

25. juni 2010

TbCp

Sådan havde jeg det også... det var en fin tid på det tidspunkt. Liva var begyndt at sove godt om natten, kolikken var ovre, hun tog gode lure om dagen... og jeg ville gerne hae en mere...

Men da hun så blev 1 år!!! Puha jeg var glad for jeg kun havde en

Anmeld

25. juni 2010

SiLiMiMa

Linek skriver:

har min lille pige på nu 3 måneder .

- men har bare sådan en trang til at være gravid igen og få en til lille baby, . er det helt normalt, eller er det bare mig?

jep

sådan havde jeg det også! da min simon var 3 mdr sad jeg en dag og kiggede på ham og sagde til kæresten: uh, jeg ku godt ha sådan en mere da!

Vi ville lade naturen gå sin gang, så vi beskyttede os ikke og en måned efter var jeg gravid igen og min datter Line kom 13 mdr og 10 dage efter storebror.

meeeeeen det ER hårdt og jeg må sige, at aldersforskellen på de 2 næste er bedre (for os i hvert fald) - der er 2 år og 4 mdr til nr 3, Mille og så 2 år og 7 mdr til nr 4, Maia.

og nu er det slut med babyer for mig

heise

Anmeld

25. juni 2010

Millesmammi

jeg vil os

Anmeld

25. juni 2010

mortil(nichlasogmathias)

tror bestemt ikke at det er unormalt, jeg ville også have e mere hurtigt, men vi ventede, men ikke længe, nu har vi en dreng på 2år og en dreng på 5mdr.. man skal gøre hva man føler for.. jeg må da også indrømme det begynder igen, men tror lige jeg venter nogen år med den næste, har nok i de to små her, hi hi..også kan jeg ikke lide at være gravid, har været syg begge gange.. også er manden heller ikke med på flere endnu.. hva med kæresten, vi han også gerne have en mere??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.