lisbethita skriver:
Det er da også bare brand uheldigt....!!! Boys, will be boys....og de vil jo altså bare slås nogle gange, tsk tsk!! Men kunne han da ikke have ventet til efter ferien så da 
MEN GLÆD DIG!!!!! Jeg tror jeg har været overalt i Tyrkiet (overdrivelse fremmer forståelsen :-)). Først var jeg kærste med en, som altid KUN ville til tyrkiet og nu har min mands forældre et hus dernede, så.....ja.... Tykiet, det bliver!
Men faktisk er min absolutte nr 1. Toscana :-) Der plejer vi at tage hen om sommeren, men med lille-fisen på 3 mrd, så må det blive til næste år!!
Kram
Jeg snakkede med i nat, da de var på vej hjem fra skadestuen.. Han græd meget og sagde, det er altid mig det sker for..
Men er sikker på vi får en hyggelig tur alligevel.. Vi får en lillepude med, til hvis han ikke kan gå mere, så kan vi sætte os på en café og så kan puden støtte armen på låret.. Det er heldigvis venstre arm han har i slynge, men han skal sove med den også..
Vi ville have aflyst denne her tur også, men hans spejderlejer ryger også en tur, og den havde han også glædet sig, så meget til.. Så mim søster vil ikke aflyse alt i hans sommerferie.. Bare det, han kan komme i vandet og dyppe sig er det vigtigste..
Vi skal til Alanya, og pt glæder jeg mig mest til og vise ham havnen og et spisested der hedder Quenns Garden, der er den fedest underholdning med tjenerne.. Hvor lækkert de har hus der, kunne være nice hvis man selv havde det...
Anmeld