Sikke noget værre LORT!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.218 visninger
19 svar
0 synes godt om
25. juni 2010

Becks

Ja undskyld mit sprog!

Men sagen er den, at min nevø og jeg rejser til Tyrkiet på onsdag og vi glæder os..

Han har været til sommerafslutning oppe på sin skole idag, og har som prikken over i´et, i en slåskamp for sjov, brækket sit kraveben, og må ikke bade i 3 uger!!! (TRE!!!!) Pis..

Det bliver nok den mest kedelige ferie for ham, og jeg føler ikke jeg kan tillade mig, at bade når han ikke må.. Der er hedebølge dernede i øjeblikket, og man kan ikke gå rundt i byen før efter 18, der er det ikke engang rart at gå rundt i varmen, men dog bedre, end hvis det er om dagen... ØV altså - bare et brokke indlæg herfra..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2010

XXSS

Hvor er det synd for ham  Men selvfølgelig skal du bade, han må vel også sidde på kanten og soppe lidt det er vel bedre end ingenting!

Anmeld

25. juni 2010

Maise

må han heller ikke bare stå ude i vandet hvis du er med??

Anmeld

25. juni 2010

Pia.

Stakkels lille mand - hvor er det dog trist for ham og så lige op til ferien - Det må da havde været noget af en slåskamp når han sådan kan brække sit kraveben....

Har han sådan en plastik halskrave på ? eller hvordan, for så ville jeg da sige han måske kunne sidde lidt i vandet - selvfølgelig kan han ikke svømme rundt og hoppe fra vippen, men bare være lidt i vandet var måske en mulighed..

God bedring med ham og rigtig god ferie trods alt..

Knus Pia,

Anmeld

25. juni 2010

Becks

Maise skriver:

må han heller ikke bare stå ude i vandet hvis du er med??

Jo det må han gerne, han må bare ikke svømme.. Det er bare så synd for ham, fordi han er en rigtig vandhund.. Og så må han ikke gå rundt for længe..

Anmeld

25. juni 2010

Becks

Pia. skriver:

Stakkels lille mand - hvor er det dog trist for ham og så lige op til ferien - Det må da havde været noget af en slåskamp når han sådan kan brække sit kraveben....

Har han sådan en plastik halskrave på ? eller hvordan, for så ville jeg da sige han måske kunne sidde lidt i vandet - selvfølgelig kan han ikke svømme rundt og hoppe fra vippen, men bare være lidt i vandet var måske en mulighed..

God bedring med ham og rigtig god ferie trods alt..

Knus Pia,

Ja det er rigtig synd for ham :-(

Det er en skumgummi slynge han har på, og den må ikke blive våd.. Han skal have slyngen på 24/7 i 3 uger..

Og må ikke gå rundt for længe..

Tak søde

Anmeld

25. juni 2010

Dot D

ØV ØV ØV. God bedring til ham og håber I får en god tur alligevelDu fik lige et "trøstekram"

Anmeld

25. juni 2010

Ox.

ÆV hvor træls søde, men ellers gå i vandet sammen med ham, om ikke andet for bare lige at blive kølet lidt ned, og så op igen, sop en masse, sid på kanten af poolen med stængerne i vandet, det er ski' altid så koldt det poolvand hehe ..

Anmeld

25. juni 2010

Becks

Dot D skriver:

ØV ØV ØV. God bedring til ham og håber I får en god tur alligevelDu fik lige et "trøstekram"

Tak

Anmeld

25. juni 2010

Becks

Sussie&Lilje skriver:

ÆV hvor træls søde, men ellers gå i vandet sammen med ham, om ikke andet for bare lige at blive kølet lidt ned, og så op igen, sop en masse, sid på kanten af poolen med stængerne i vandet, det er ski' altid så koldt det poolvand hehe ..

Tak søde..

Han er 12, så han vil komme til og kede sig deværre, håber vi får en god ferie alligevel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.