kan det lade sig gøre?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

Millesmammi

nynne-l skriver:

jeg tror godt det kan lade sig gøre jeg bliv ryggeet en 3 uger til sc nr 2

og lidt sjovt jeg fødte den dag du have termin

jeg blev også rykket, men kun en uge .

jeg havde termin på min fasters fdselsdag men fdte på min søsters .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

nynne-l

Linek skriver:

jeg blev også rykket, men kun en uge .

jeg havde termin på min fasters fdselsdag men fdte på min søsters .

sjovt jeg født dagen efter min søster fødselsdag men var igang på hendes fødselsdag

Anmeld

24. juni 2010

Millesmammi

24. juni 2010

nynne-l

og så tror jeg ikke altid deres sc passer men du må vide hvornår du sidst have mens

Anmeld

24. juni 2010

Millesmammi

ja det havde jeg engang sidst i maj, og jeg skulle forestille at være blevet gravid den 27 maj . men har tænkt meget på at jeg kunne ha tabt det barn og så blevet gravid igen med min kæreste, for jeg synes det er sygt så meget hun ligner ham

Anmeld

25. juni 2010

JonTri

Linek skriver:

ja det havde jeg engang sidst i maj, og jeg skulle forestille at være blevet gravid den 27 maj . men har tænkt meget på at jeg kunne ha tabt det barn og så blevet gravid igen med min kæreste, for jeg synes det er sygt så meget hun ligner ham

Jeg er ret sikker på at du ville opdage, hvis du havde tabt et barn... et lille barn imiterer jo helt vildt sine omgivelser. Min venindes datter ligner såmænd også hendes stedfar på mange træk, fordi de går op og ned af hinanden... Så mon ikke din lille pige, efterligner Jesper. Men det er jo sikkert at en fadersskabstest er 100 pct sikker... meen det lyder ikke så sandsynligt at det er din nuværende kæreste.

Vh Rikke

Anmeld

25. juni 2010

SiLiMiMa

Tror altså heller ikke det kan være jesper, Line - desværre

Nogle børn ligner bare ikke deres forældre - hvad med dig, ligner hun mere dig (som lille) måske?

Lidt sjovt, for min kusines datter - nu 6 år - ligner min kusine...og hende fik de først, da hun var 13 mdr - adopteret fra Kina

Held og lykke med jeres fælles hjem forresten blir da skønt for jer!

heise

Anmeld

25. juni 2010

Millesmammi

- mange tak .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.