kan det lade sig gøre?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.437 visninger
27 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

Millesmammi

1-1½ månede EFTER jeg fandt ud af jeg var gravid, fandt jeg en kæreste . igennem hele min gravidtitet sagde jordemoderen og sygeplejersken at min datter var for lille. var sat til den 3 marts men fødte den 14. hun var fyldt med lanugohår som mange for tidlig fødte børn har, og der gik lang tid før det gik væk. lige fra hun blev født siger min mor at hun ligner min kæreste rigtig meget & jo ældre hun bliver er der flere og flere der siger det. men kan det virkelig lade sig gøre at det er ham der er hendes far?

og hun har ALDRIG på nogen måde lignt ham jeg tror der er hendes far.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Fru Dinesen

Puuhhaaa hmmm ved ik om det kan lade sig gøre .. kan jo være der er rod i datoerne ....

men ellers er muligheden og få fast sat faderskabet ...

men mega Bonus hun ligner Jesper nå nu han er farmand i hverdagen 

Anmeld

24. juni 2010

Millesmammi

ja det er skønt .

ja vi skal til og igang med det

Anmeld

24. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Aj hvor sjovt

Jeg ville da have lavet faderskabs test med det samme...

Anmeld

24. juni 2010

Laulund87

Linek skriver:

1-1½ månede EFTER jeg fandt ud af jeg var gravid, fandt jeg en kæreste . igennem hele min gravidtitet sagde jordemoderen og sygeplejersken at min datter var for lille. var sat til den 3 marts men fødte den 14. hun var fyldt med lanugohår som mange for tidlig fødte børn har, og der gik lang tid før det gik væk. lige fra hun blev født siger min mor at hun ligner min kæreste rigtig meget & jo ældre hun bliver er der flere og flere der siger det. men kan det virkelig lade sig gøre at det er ham der er hendes far?

og hun har ALDRIG på nogen måde lignt ham jeg tror der er hendes far.

Hvorfor blev du ikke sat i gang når du gik så meget over termin?

Det lyder lidt underligt det hele.

Anmeld

24. juni 2010

Millesmammi

det vil jeg også

det tager bare 100 år!

Anmeld

24. juni 2010

Millesmammi

jeg fødte om søndagen, ville blive sat igang onsdag hvis jeg ik havde født

Anmeld

24. juni 2010

Vial

Øv, hvor bliver Kåre Sand skuffter, når han ikke kan lave 2-3 afsnit om den nye drejning..

Opdagede du ikke, at du var gravid før du mødte Jesper? Har den anden fyr vedkendt sig faderskabet? Ellers så finder I jo snart ud af det. Hvis I skal i retten og alt det der, så skal der jo blodprøver til.

Anmeld

24. juni 2010

Millesmammi

KaMa skriver:

Øv, hvor bliver Kåre Sand skuffter, når han ikke kan lave 2-3 afsnit om den nye drejning..

Opdagede du ikke, at du var gravid før du mødte Jesper? Har den anden fyr vedkendt sig faderskabet? Ellers så finder I jo snart ud af det. Hvis I skal i retten og alt det der, så skal der jo blodprøver til.

jeg vidste godt jeg var gravid da jeg mødte jesper . men synes stadig det er underligt .

- den anden har stadig ikke fået nogle papir s;

Anmeld

24. juni 2010

Laulund87

Linek skriver:

jeg fødte om søndagen, ville blive sat igang onsdag hvis jeg ik havde født

Okay

Men hvis du var gravid INDEN du mødte din kæreste er han jo ikke faderen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.