Er det rigtig ? ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

Laulund87

kettner skriver:

jeg synes bare det lød underligt, men det gir da mere mening nu hvor der kommer en forklaring på det.

Men ja så burde de jo også blive fjernet fra tandlægerne ? men det er jo åbenbart kun nogen steder de har fjernet dem ..

Det er lige så meget for barnets skyld, som kan blive dårlig af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Stumpen

MorTilGustav skriver:

Ja, de har fjernet det nogle steder. Da jeg fødte i Herning var det afskaffet. Har ellers altid elsket det ved tandlægebesøg

Så er det da derfor jeg ikke viste det fandtes på fg

Anmeld

24. juni 2010

kettner

ja okay ..

Men det er faktisk lidt underligt at de så ikk har "reklameret" med det ? , min jm sad i torsdags og forklare mig om lattergas ? og det er faktisk lidt forvirrende når man tror det er der , og når man så ligger der og havde regnet med a få det og man så ikk kan ? ..

Anmeld

24. juni 2010

MorTilGustav

Ja det er virkelig mystisk at de stadig bruger det nogle steder hvis det åbenbart er farligt  Jeg havde også læst om det i diverse bøger osv, men kunne læse i de papirer jeg fik da jeg var på rundvisning på sygehuset at dé altså ikke bruger det mere

Anmeld

24. juni 2010

kettner

Det er faktisk lidt for dårligt a man ikk få sådan noget a vide , synes jeg ? ..

Anmeld

24. juni 2010

CarinaSB

da jeg fødte på Randers sygehus i august sidste år brugte de heller ikk lattergas .. det var afskaffet pga personalet blev påvirket og det kunne fremkalde abort ..  Så jeg fik ren ilt ..

Anmeld

24. juni 2010

Tina2

Lattergas har ikke været brugt på Aalborg sygehus i mange år, det var der ikke da jeg fødte første gang (for 6 år siden) pga personalet....

Det er også afskaffet hos mange tandlæger for flere år siden:-)

Anmeld

25. juni 2010

kettner

Jeg synes sku også det er helt iorden, personalet skal jo ikk være i fare.

men jeg synes det er underligt at man ikk høre noget om at det ikk er en mulighed mere som smertelindrende.

Anmeld

25. juni 2010

JonTri

På viborg sygehus er det afskaffet, da der fandtes sindssygt større mængde lattergas i rummene end tilladt er... det er direkte farligt for gravide jordemødre at begå sig i det arbejdsmiljø og der findes jo heldigvis anden smertelindring. Det må jo siges at være temmelig mange timer, en jordemoder går i sådan en duns...

Hos min tandlæge - også i Viborg har der ikke været lattergas i hvert fald i 10 år... sikkert af samme årsag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.