Er det rigtig ? ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

856 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

kettner

Jeg har lige snakket med min Svigerinde i telefonen, hun er også gravid og har termin d 6 juli .

Men hun havde hørt at på fødegangen har de fjernet lattergasen fordi personalet også blev påvirket ,

Så jer der næsten lige har født er det rigtigt ?

Fordi jeg synes det lyder lidt underligt, og har ikk selv hørt om det ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Mariekjellerup

Lyder underligt at personalet skulle blive påvirket af det

men jeg ved det ikke desværre.

knus marie 30+6

Anmeld

24. juni 2010

Stumpen

Jeg viste slet ikke det fandtes på fg Jeg fik kun ilt

Anmeld

24. juni 2010

Valle81

kettner skriver:

Jeg har lige snakket med min Svigerinde i telefonen, hun er også gravid og har termin d 6 juli .

Men hun havde hørt at på fødegangen har de fjernet lattergasen fordi personalet også blev påvirket ,

Hejsa:0)

Jeg ved at på Viborg sygehus er det fjernet netop pga af dette,

De fandt ud af at det påvirkede de kvindelige ansatte meget negativt - det blev bevist at de kvindelige ansatte hade sværere ved at blive gravid - oftere aborterede osv pga lattergassen.

Så der er besemt noget om snakken.

Christina

Anmeld

24. juni 2010

Laulund87

Det har jeg faktisk hørt og desuden skulle det ikke være godt hverken for barnet eller moderen med lattergas. Det ville jeg aldrig vælge, jeg fik ren ilt.

Anmeld

24. juni 2010

XXSS

kettner skriver:

Min veninde har født for en måned siden på Herlev, der var der lattergas stadigvæk.

Anmeld

24. juni 2010

XXSS

kettner skriver:

Så skal de vel i princippet også til at fjerne dem hos tandlægerne, de må da også blive påvirket af det hmmm

Anmeld

24. juni 2010

MorTilGustav

Ja, de har fjernet det nogle steder. Da jeg fødte i Herning var det afskaffet. Har ellers altid elsket det ved tandlægebesøg

Anmeld

24. juni 2010

K&S

kettner skriver:

Hej

Jeg var på rundvisning på fødegangen på Hvidovre i fredags, der bruger de også stadig lattergas.

Katja

Anmeld

24. juni 2010

kettner

jeg synes bare det lød underligt, men det gir da mere mening nu hvor der kommer en forklaring på det.

Men ja så burde de jo også blive fjernet fra tandlægerne ? men det er jo åbenbart kun nogen steder de har fjernet dem ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.