Anderledes værtsgave - hjælp?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2010

mor_sabina

K&S skriver:

Hej hej

Vi skal til fætter-kusine-hygge på min mands side på lørdag og er gået i tænkeboks for at finde en gave til værtsparret, men jeg er helt idéforladt....!

Har I nogle forslag til en anderledes værtsgave? Jeg gider ikke komme med en blomst....!

Katja

Jeg fik en super ide fra en veninde om at lave et glas hjemmelavede, hvidløg eller tørrede tomater, synes det er en rigtig sød ide.

Del cherrytomater på midten, drys med salt, peber og rosmarin. 2 timer i ovnen på 100 grader.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2010

K&S

Malthesmoar skriver:

I Kvickly kan man få nogle CD covers indeholdende biografbilletter, cola & popcorn?

Ville JEG personligt blive vildt glad for

Hov, jeg har da helt glemt at sige tak for forslaget

Det blev til et Kongespil, som vakte stor glæde...! Det blev også brugt flittigt hele eftermiddagen og aftenen efter vi havde grillet 

Anmeld

29. juni 2010

K&S

Tanja78 skriver:

Hvad med en kurv med alle mulige lækre ting i - evt. italiensk tema eller noget god rødvin med lidt blandet godt til ganen..

Tusind tak for forslaget  det bliver lige gemt til næste gang...!
Det endte med, at vi købte et Kongespil og det vakte stor glæde

Anmeld

29. juni 2010

K&S

mor_sabina skriver:

Jeg fik en super ide fra en veninde om at lave et glas hjemmelavede, hvidløg eller tørrede tomater, synes det er en rigtig sød ide.

Del cherrytomater på midten, drys med salt, peber og rosmarin. 2 timer i ovnen på 100 grader.

Tusind tak for forslaget  men det ikke lige mig, jeg er ikke blevet så meget husmor endnu - det kan være det kommer, når først lillemanden er kommet til verden

Anmeld

29. juni 2010

XXSS

K&S skriver:

Tusind tak for forslaget  det bliver lige gemt til næste gang...!
Det endte med, at vi købte et Kongespil og det vakte stor glæde

Fedt så var missionen gennemført

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.