Anderledes værtsgave - hjælp?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.170 visninger
14 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

K&S

Hej hej

Vi skal til fætter-kusine-hygge på min mands side på lørdag og er gået i tænkeboks for at finde en gave til værtsparret, men jeg er helt idéforladt....!

Har I nogle forslag til en anderledes værtsgave? Jeg gider ikke komme med en blomst....!

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Sommerfuglelarven

Hvad med at lave en kage?

Anmeld

24. juni 2010

Lou87

K&S skriver:

Hej hej

Vi skal til fætter-kusine-hygge på min mands side på lørdag og er gået i tænkeboks for at finde en gave til værtsparret, men jeg er helt idéforladt....!

Har I nogle forslag til en anderledes værtsgave? Jeg gider ikke komme med en blomst....!

Katja

Hehe altid super irriterende når man bare ikk gider komme med den typiske gave - kender det alt for godt

Men... Men... Nu ved jeg ikk hvad i skal lave, om du ved om i skal side i haven eller lign ?? Men så ku man feks købe et sjovt udendørs spil, for alle aldre.. kroket (eller hva det hedder) eller det der høvdinge træ spil (kan heller ikk helt huske hva det hedder, men det hvor man kaster træpinde mod en konge i midten)
- så har du jo samtidigt medbragt underholdning

Ellers kan man også altid lave en kurv med noget blandet frugt, chokolade og vin i stedet for en blomst.

Blot nogle foreslag - svært når man ikk selv kender værtsparret og hva der skal foregå

Anmeld

24. juni 2010

K&S

Sommerfuglelarven skriver:

Hvad med at lave en kage?

Super god ide, men jeg oooorker det simpelthen ikke - jeg er efterhånden så træt i hele kroppen all the time og lige nu døjer jeg også med allergi

Men tusind tak for forslaget

Anmeld

24. juni 2010

K&S

Lou87 skriver:

Hehe altid super irriterende når man bare ikk gider komme med den typiske gave - kender det alt for godt

Men... Men... Nu ved jeg ikk hvad i skal lave, om du ved om i skal side i haven eller lign ?? Men så ku man feks købe et sjovt udendørs spil, for alle aldre.. kroket (eller hva det hedder) eller det der høvdinge træ spil (kan heller ikk helt huske hva det hedder, men det hvor man kaster træpinde mod en konge i midten)

Ellers kan man også altid lave en kurv med noget blandet frugt, chokolade og vin i stedet for en blomst.

Blot nogle foreslag - svært når man ikk selv kender værtsparret og hva der skal foregå

Super gode forslag

De har faktisk lige skrevet i formiddags om ikke vi ville tage vores kongespil med - så det er måske den perfekte værstgave  man kan jo ikke bo i hus med have uden at have et kongespil...!

Tak tak

Anmeld

24. juni 2010

Lou87

K&S skriver:

Super gode forslag

De har faktisk lige skrevet i formiddags om ikke vi ville tage vores kongespil med - så det er måske den perfekte værstgave  man kan jo ikke bo i hus med have uden at have et kongespil...!

Tak tak

Det var DET det hed... hihi

Jeps - så er den skid slået  

Velkomme da Håber i får en god dag og hygge over spillet

Anmeld

24. juni 2010

Malthesmoar

K&S skriver:

Hej hej

Katja

I Kvickly kan man få nogle CD covers indeholdende biografbilletter, cola & popcorn?

Ville JEG personligt blive vildt glad for

Anmeld

24. juni 2010

XXSS

Hvad med en kurv med alle mulige lækre ting i - evt. italiensk tema eller noget god rødvin med lidt blandet godt til ganen..

Anmeld

24. juni 2010

Mig med maven

Lou87 skriver:

Lige min stil, rigtig god idé!

Anmeld

27. juni 2010

Lou87

Mig med maven skriver:

Lige min stil, rigtig god idé!

Hehe jaah

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.