Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sommerfuglelarven skriver: Så hellere starte med at kalde den første for Stella, og den næste for Malou... Men altså, hvis man altid skal tage forbehold for at kendte/semikendte personer hedder det, så vil man jo ikke kunne bruge nogle navne! Min mand hedder Per, men når man siger hans navn, så tænker man da ikke nødvendigvis på Per Pallesen (eller det håber jeg da ikke?!)!
Så hellere starte med at kalde den første for Stella, og den næste for Malou...
Men altså, hvis man altid skal tage forbehold for at kendte/semikendte personer hedder det, så vil man jo ikke kunne bruge nogle navne!
Min mand hedder Per, men når man siger hans navn, så tænker man da ikke nødvendigvis på Per Pallesen (eller det håber jeg da ikke?!)!
Citat: "Men altså, hvis man altid skal tage forbehold for at kendte/semikendte personer hedder det, så vil man jo ikke kunne bruge nogle navne!" - det er så sandt som det er skrevet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er jo PÆNT svært hvis Malou allerede ER her!
Hvis det er en lille pige jeg har i maven , ville jeg rigtig gerne kalde hende Malou ! Men kæresten siger nej , på grund af DUM ..
Så han ville i hvert fald tænke på hende :b
JA.. jeg ville nok tænke på DEN Malou Stella!
Men DUM eller ej, så er det altså nogle vildt søde navne, begge to.... hver for sig (..og sammen)
Her har jeg så småt fået kæresten overtalt til Malou , hvis vi engang får endnu en datter...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128