Hvis nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

Nadia&Daniel

Sommerfuglelarven skriver:

Så hellere starte med at kalde den første for Stella, og den næste for Malou...

Men altså, hvis man altid skal tage forbehold for at kendte/semikendte personer hedder det, så vil man jo ikke kunne bruge nogle navne!

Min mand hedder Per, men når man siger hans navn, så tænker man da ikke nødvendigvis på Per Pallesen (eller det håber jeg da ikke?!)!

Citat: "Men altså, hvis man altid skal tage forbehold for at kendte/semikendte personer hedder det, så vil man jo ikke kunne bruge nogle navne!" - det er så sandt som det er skrevet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

smokin

Sommerfuglelarven skriver:

Så hellere starte med at kalde den første for Stella, og den næste for Malou...

Men altså, hvis man altid skal tage forbehold for at kendte/semikendte personer hedder det, så vil man jo ikke kunne bruge nogle navne!

Min mand hedder Per, men når man siger hans navn, så tænker man da ikke nødvendigvis på Per Pallesen (eller det håber jeg da ikke?!)!

Det er jo PÆNT svært hvis Malou allerede ER her!

Anmeld

24. juni 2010

Maja_4000

Hvis det er en lille pige jeg har i maven , ville jeg rigtig gerne kalde hende Malou ! Men kæresten siger nej , på grund af DUM .. 

Så han ville i hvert fald tænke på hende :b

Anmeld

24. juni 2010

Margorie

Ej, jeg render ikke rundt og husker navne på alle dummerne i tv hehe.. Tror ærligtalt heller ikke ret mange andre aner hvem hun er..

Anmeld

24. juni 2010

Maddox

JA.. jeg ville nok tænke på DEN Malou Stella!

Men DUM eller ej, så er det altså nogle vildt søde navne, begge to.... hver for sig (..og sammen)

Her har jeg så småt fået kæresten overtalt til Malou ,  hvis vi engang får endnu en datter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.