Hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

DK

npn skriver:

Du kan jo evt. starte med at gå ind og banke på, når du hører barnet ligger og skriger, og så spørge om hun er klar over, at der altså ligger et barn og græder.. Hvis det derefter sker igen, så ville jeg melde det, uden tvivl..

Enig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

Pia.

Anonym skriver:

Vores nabo er dagplejer... en af dem jeg absolut ikke ville have mit eget barn hos.
Næsten hver dag har hun et barn der ligger og skriger når det vågner fra middagslur... og hun henter det bare ikke ind.
Idag gik der 32 min. hvor barnet bare fik lov at ligge og skrige!!!
Jeg tror ikke på hun ikke kan høre det... Der bliver virkelig skreget igennem.

Hvad gør jeg? Skal jeg melde det til dagplejekontoret? Og kan det gøres anonymt?

Ja jeg syntes så helt bestemt du skal ringe til dagplejekontoret og lige fortælle kort hvad du oplever, så aflægger de nok den dagplejer et besøg en eftermiddag i middagsstunden...

Er du sikker på det er samme barn der græder - tænker bare på mit job som dagplejer hvis en græd og man tog han eller hun op og måtte ind og den næste vågnede o.s.v ja så gik der nemt en halv time med 5 børn - forstå mig ret...

Men hvis du er sikker på det er samme barn der græder er det selvfølgelig ikke okay... - kan du se om hun evt. står ved barnevognen og forsøger at putte barnet ?

Anmeld

24. juni 2010

Anonym trådstarter

Pia. skriver:

Ja jeg syntes så helt bestemt du skal ringe til dagplejekontoret og lige fortælle kort hvad du oplever, så aflægger de nok den dagplejer et besøg en eftermiddag i middagsstunden...

Er du sikker på det er samme barn der græder - tænker bare på mit job som dagplejer hvis en græd og man tog han eller hun op og måtte ind og den næste vågnede o.s.v ja så gik der nemt en halv time med 5 børn - forstå mig ret...

Men hvis du er sikker på det er samme barn der græder er det selvfølgelig ikke okay... - kan du se om hun evt. står ved barnevognen og forsøger at putte barnet ?

Det er samme barn. Det er et meget tydeligt skrig.... hvis man kan sige det sådan, så er slet ikke i tvivl om at det er samme barn... Jeg kan dog ikke se om hun står ved vognen imens.

Anmeld

24. juni 2010

Anonym trådstarter

Jeg er selv dagplejer så har ikke mulighed for at gå derind og banke på når barnet græder, da jeg jo ikke kan gå fra "mine" unger....
Jeg kan slet ikke forestille mig at hun ikke hører barnet.... Jeg tror nok det er et nyt barn hun har fået, synes jeg kan høre det i løbet af dagen, men så burde hun jo egentlig også være endnu mere obs på at barnet er trygt...
Tror jeg vil ringe til dagplejekontoret og fortælle hvad jeg oplever og så ved de jo nok hvad der skal gøres ved det.

Anmeld

24. juni 2010

Sommerfuglelarven

Gå ind til hende efter din egen lukketid, og snak med hende om det  - det kan jo være forældrenes "ordre" at lade barnet ligge lidt, for at se om det ik kan sove lidt mere. Ikke dermed sagt at jeg synes at det er i orden når børn bare ligger og skriger.

Anmeld

24. juni 2010

Lone Jakobsen

npn skriver:

Du kan jo evt. starte med at gå ind og banke på, når du hører barnet ligger og skriger, og så spørge om hun er klar over, at der altså ligger et barn og græder.. Hvis det derefter sker igen, så ville jeg melde det, uden tvivl..

synes det her svar er rigtigt godt.

og så får jeg for øvrigt helt ondt i hjertet når jeg læser sådan noget. kan sørme godt forstå at du har det skidt med det.

Anmeld

24. juni 2010

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Jeg er selv dagplejer så har ikke mulighed for at gå derind og banke på når barnet græder, da jeg jo ikke kan gå fra "mine" unger....
Jeg kan slet ikke forestille mig at hun ikke hører barnet.... Jeg tror nok det er et nyt barn hun har fået, synes jeg kan høre det i løbet af dagen, men så burde hun jo egentlig også være endnu mere obs på at barnet er trygt...
Tror jeg vil ringe til dagplejekontoret og fortælle hvad jeg oplever og så ved de jo nok hvad der skal gøres ved det.

okay havde ikke lige læst så langt men ja så kontakt da kontoret.

Anmeld

24. juni 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Ja,jeg er da heller ikke i tvivl.Jeg ville gå over til hende næste gang det sker,og hvis det så bliver ved,så ringer du og melder hende.

Puuuha,hvis det var min lille dreng der lå der og græd i ½ time...jeg får helt tårer i øjnene bare ved tanken

Anmeld

24. juni 2010

klmf

Tulle28 skriver:

Meld det! NU! Stakkels barn   

Hørt! Jeg ville ønske som forælder at jeg fik det at vide, så jeg kunne tage ham ud af den dp så hurtigt som fanden kan rende!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.