Hvad gør jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.019 visninger
18 svar
0 synes godt om
24. juni 2010

Anonym trådstarter

Vores nabo er dagplejer... en af dem jeg absolut ikke ville have mit eget barn hos.
Næsten hver dag har hun et barn der ligger og skriger når det vågner fra middagslur... og hun henter det bare ikke ind.
Idag gik der 32 min. hvor barnet bare fik lov at ligge og skrige!!!
Jeg tror ikke på hun ikke kan høre det... Der bliver virkelig skreget igennem.

Hvad gør jeg? Skal jeg melde det til dagplejekontoret? Og kan det gøres anonymt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

<3

Anonym skriver:

Vores nabo er dagplejer... en af dem jeg absolut ikke ville have mit eget barn hos.
Næsten hver dag har hun et barn der ligger og skriger når det vågner fra middagslur... og hun henter det bare ikke ind.

Hvad gør jeg? Skal jeg melde det til dagplejekontoret? Og kan det gøres anonymt?

Jeg synes du skal melde det!

Anmeld

24. juni 2010

Ranarupta

Anonym skriver:

Hvis jeg var mor til det skrigende barn, så ville jeg blive glad for, at der skete noget.

Men jeg ved ikke, om det rigtige er at melde det. For det kan jo næsten kun være dig, der melder det - altså hun vil finde ud af, at det er dig...

Er det en mulighed at du fortæller hende det ansigt til ansigt? For hvis jeg var dagplejer og et barn "fik lov til at skrige" fordi jeg ikke hørte det, ville jeg gerne have det at vide.
(Men det ville så ikke ske, da jeg ville gardere mig med babyalarmer osv.)

Anmeld

24. juni 2010

Svei

Hvad ville du ønske andre gjorde hvis det var dit barn? kan slet ikke forstå du er i tvivl...det er omsorgssvigt der vil noget det hun har gang i og det ødelægger barnet...jeg tror jeg ville fange forældrene også og spørge om de er klar over hvilke metoder der benyttes og hvad barmet udsættes for...føj, jeg har snart hørt så meget skidt om dagplejere...og ja, jeg ved godt der også er mange gode, men jeg håber godt nok det system forsvinder en dag, for mig er det slet ikke godt nok.

Anmeld

24. juni 2010

Lotus86

Du kan jo evt. starte med at gå ind og banke på, når du hører barnet ligger og skriger, og så spørge om hun er klar over, at der altså ligger et barn og græder.. Hvis det derefter sker igen, så ville jeg melde det, uden tvivl..

Anmeld

24. juni 2010

Mathilde

Jeg synes uden tvivl du skal melde det! Jeg ville være dybt taknemmelig hvis det var mit barn der var udsat for sådanne svigt. Hvor er det trist at det sker

Om der sker noget ved det er jo så en anden sag. Men jeg synes du skal melde det og dermed gøre hvad du kan for at stoppe det!

Anmeld

24. juni 2010

Low

Kirle skriver:

Jeg synes du skal melde det!

Lige mine ord 

Anmeld

24. juni 2010

Balderson

Jeg ville nok melde det...

Vores dagplejemor har babyalarmer stående... Faktisk 2 sæt, for så stiller hun 2 barnvogne lige nok væk fra hinanden til at de begge kan høres i alarmen... Og sådan gør hun så også ved det andet sæt + at hun tjekker hver halve time om der er nogle der ligger og er vågne...

Anmeld

24. juni 2010

Tulle28

Anonym skriver:

Meld det! NU! Stakkels barn   

Anmeld

24. juni 2010

Con

Jeg synes ikke, at du skal melde det med det samme - men dog konfrontere hende med det, - du kan evt. spørge, om hun ikke kan høre barnet og sige, at du synes, at det er generende og synd for barnet. Hvis hun fortsætter sin praksis, må du kontakte dagplejelederen - også selvom din nabo så vil vide, at det er dig, der er anmelder (det vil hun nok godt kunne gætte, selvom du gør det anonymt, så derfor bør du stå ved, at det er dig).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.