neeeej....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. juni 2010

Barbamama

Trinehw skriver:

godt feberen er væk... Det er da fordi hun er så spændt på imorgen ej håber i får en rolig aften og nat

Ha ha ha nåårrrh! Det er da derfor!!!! Hvordan går det med Latifa??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juni 2010

mama09

michella80 skriver:

Ha ha ha nåårrrh! Det er da derfor!!!! Hvordan går det med Latifa??

Det går godt, vi har fået vores hyper og glade pige igen.

Dog sover hun meget, men har jo også været nogen hårde dage...

Hvad med din lungebetændelse ?

Anmeld

24. juni 2010

Barbamama

Trinehw skriver:

Det går godt, vi har fået vores hyper og glade pige igen.

Dog sover hun meget, men har jo også været nogen hårde dage...

Hvad med din lungebetændelse ?

Det er dejligt at høre! Jamen jeg hoster på livet løs, men sådan er det jo! Desværre....

Anmeld

24. juni 2010

mama09

michella80 skriver:

Det er dejligt at høre! Jamen jeg hoster på livet løs, men sådan er det jo! Desværre....

Åhh så træls.. håber det snart er væk igen og så gider vi ikke sygdomme mange år frem, tak

Anmeld

24. juni 2010

Barbamama

Trinehw skriver:

Åhh så træls.. håber det snart er væk igen og så gider vi ikke sygdomme mange år frem, tak

Nej vi har opbrugt vores kvote. He he. Hvordan har du det? Er humøret lidt bedre? Hvor længe skal I blive ved med at komme ud på sygehuset?

Anmeld

24. juni 2010

mama09

michella80 skriver:

Nej vi har opbrugt vores kvote. He he. Hvordan har du det? Er humøret lidt bedre? Hvor længe skal I blive ved med at komme ud på sygehuset?

Vi sluttede idag, weeeeeeee... så hun skal ha pencilien herhjemme nu 9 dage frem, også til undersøgelser når hun er færdig..

Men vi er færdige ude på den drama afdeling Snakkede med vores egen læge i tlf idag og knep et par tårer, da jeg fortalte ham om opholdet derude, han var også i chok.. Så det går nok lige lidt før jeg er over det

Anmeld

25. juni 2010

Barbamama

Trinehw skriver:

Vi sluttede idag, weeeeeeee... så hun skal ha pencilien herhjemme nu 9 dage frem, også til undersøgelser når hun er færdig..

Men vi er færdige ude på den drama afdeling Snakkede med vores egen læge i tlf idag og knep et par tårer, da jeg fortalte ham om opholdet derude, han var også i chok.. Så det går nok lige lidt før jeg er over det

EJ hvor godt I slipper for at komme derud. Ja jeg synes man hører så mange der siger de har fået den bedste behandling og nu er vi to der er helt grædefærdige efter sådan et ophold. Vi burde sgu klage et eller andet sted så der bliver gjort opmærksom på det. Og så sender jeg dig lige endnu et knus og husk nu at få grædt. Få det ud! Og snak med andre om det. Jeg snakkede om det i et væk! Du skal være velkommen til at skrive eller ringe til mig. Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.