neeeej....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

Barbamama

Åh er lige mega nervøs. Jeg har jo fået lungebetændelse og i dag har Carla fået feber!!! neeeeeej siger jeg bare!! Det er kun en måned siden hun blev syg sidst og ikke engang en måned siden hun blev rask, så hun må bare ikke blive syg igen. Og hun har fødselsdag på fredag og søndag skal vi have familien på besøg. Åh det kan lige passe.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

mama09

michella80 skriver:

Åh er lige mega nervøs. Jeg har jo fået lungebetændelse og i dag har Carla fået feber!!! neeeeeej siger jeg bare!! Det er kun en måned siden hun blev syg sidst og ikke engang en måned siden hun blev rask, så hun må bare ikke blive syg igen. Og hun har fødselsdag på fredag og søndag skal vi have familien på besøg. Åh det kan lige passe.....

Nej nej nej nej GOD BEDRING, og håber virkelig "bare" det er feber med Prinsessen og at det går over hurtigt igen .. Krydser...

Anmeld

23. juni 2010

Barbamama

Trinehw skriver:

Nej nej nej nej GOD BEDRING, og håber virkelig "bare" det er feber med Prinsessen og at det går over hurtigt igen .. Krydser...

Tak ja jeg kan heller ikke lige overskue hvis hun skal være dårlig igen. Håber sgu ikke jeg har smittet hende! Vil ikke den omgang igennem igen.

Anmeld

23. juni 2010

Dictes mor

Åh nej dog, stakkels jer begge to. I SKAL bare være raske til hendes fødselsdag, det ville være så synd, hvis I skulle være skidt den dag. Jeg krydser fingre for, at det går hurtigt over.

Anmeld

23. juni 2010

lion

Krydser alt hvad jeg kan for at det "kun" ere feber hun har og at hun er rask til fredag og fødselsdag

Anmeld

24. juni 2010

Barbamama

Tak skal I have. Her til morges havde hun ikke feber, så det håber jeg holder ved. Jeg håber det "bare" er en tand der driller.

Anmeld

24. juni 2010

Karo

Ikke igen

Jeg håber for jer at det bare var en af disse 24 timers feber ting, de får engang imellem, så hun kan være frisk til sin fødselsdag

Men god bedring til dig Michella.

Anmeld

24. juni 2010

Ni-ko-li-ne

michella80 skriver:

ååååååååh nej, sikke noget møg... men det er ikke sikkert det er lungebetændelse, måske er det "bare" en lille forkølelse... ihhh jeg krydser fingre!

Anmeld

24. juni 2010

Barbamama

Tak  Hun har heldigvis ikke haft feber i dag. Hun har været i et fantastisk humør hele dagen og har slet ikke ville sove  Men her til aften da hun fik sin flaske hostede hun så jeg troede hun ville kaste op og jeg kunne høre på hende at hun også selv troede hun skulle brække sig. Jeg håber bare hun var blevet for mæt eller noget. Hun har da sovet en time nu

Anmeld

24. juni 2010

mama09

michella80 skriver:

Tak  Hun har heldigvis ikke haft feber i dag. Hun har været i et fantastisk humør hele dagen og har slet ikke ville sove  Men her til aften da hun fik sin flaske hostede hun så jeg troede hun ville kaste op og jeg kunne høre på hende at hun også selv troede hun skulle brække sig. Jeg håber bare hun var blevet for mæt eller noget. Hun har da sovet en time nu

godt feberen er væk... Det er da fordi hun er så spændt på imorgen ej håber i får en rolig aften og nat

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.