Det kan satme ikke passe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. juni 2010

lisbethita

Line&Liam skriver:

Ja undskyld overskriften!! Men jeg sidder da nok her med de STØRSTE øjne, jeg har lige fået papirer på at jeg er gået over på barselsdagpenge, og low and behold, jeg får udbetalt den svimlende sum af 5000 kr udbetalt

NEJ hvor jeg synes det er lidt, det kan knap og nap betale huslejen (400 kr til overs).

Ja jeg kan da se vi INTET skal spise fra nu af og til 1 oktober hvor jeg starter i arbejde igen....

Med den udbetaling kan man da blive nødt til at starte med at arbejde igen allerede i morgen!

Måtte lige ud med det, synes det er latterligt lavt...

Jeg får også ca 10.000....??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

L-Mortil3

Altså, min løn er heller ikke den største, knap 10.000 før skat, ved ikke om det har betydning??

Anmeld

23. juni 2010

lisbethita

Line&Liam skriver:

Har lige skrevet en mail til kommunen, så vil jeg ringe ind og følge op på den i morgen, jeg synes også det virker helt hen i vejret, jeg er ansat på 37 timer, så jeg forstår det ikke rigtig...

Hmmm håber da virkelig det er en fejl

Det er altså omkring 10.000 udbetalt omkring den 20 i hver måned. Er RET sikke rpå, at du kun får 5000 første gang fordi du rammer en måned skævt... 

Anmeld

23. juni 2010

L-Mortil3

lisbethita skriver:

Det er altså omkring 10.000 udbetalt omkring den 20 i hver måned. Er RET sikke rpå, at du kun får 5000 første gang fordi du rammer en måned skævt... 

Se DET var da at håbe, der står bare i papirerne at de dækker fra 25 til d. 20 , men hvis det var derfor så kommer det jo også konsekvent til at ramme skævt hele tiden?

Anmeld

23. juni 2010

lisbethita

Line&Liam skriver:

Se DET var da at håbe, der står bare i papirerne at de dækker fra 25 til d. 20 , men hvis det var derfor så kommer det jo også konsekvent til at ramme skævt hele tiden?

Barselsdagpenge rammer altid skævt siges det. MEGA upraktisk......!!!!!!

Anmeld

23. juni 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Line&Liam skriver:

Altså, min løn er heller ikke den største, knap 10.000 før skat, ved ikke om det har betydning??

Altså når du ikke tjener "mere" end 10.000 kr så lyder det altså ikke helt forkert..

De regner det jo ud fra hvad man tjente da man var i job..

I det brev du har fået, der står vel den time sats du er sat til ??

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

23. juni 2010

mariamiss6

Line&Liam skriver:

din løn er på 10.000 før skat - hvordan kan det lade sig gøre på en fuldtisstilling.... Og når du siger FOA er din fagforening, så er du vel i pædagogområdet? så forstår jeg da slet ikke din lave løn....

Anmeld

23. juni 2010

Pige2009

Jeg mener man regner det ud på baggrund af din løn Man kan ikke få mere i dagpenge brutto end man får i løn.

K.h. Linda

Anmeld

23. juni 2010

L-Mortil3

LOL!!! Jeg store idiot, man får da i hvertfald hurtigt grå hjerneceller når man går hjemme LOL LOL LOL!!!

Jeg arbejder da ikke fuld tid mere Jeg er da blevet optaget på assistent uddannelsen og får derfor elevløn, og så er det jo en HELT anden sat af barselsdagpenge...

Det var fordi der stod i papirerne, ansat på 37 timer, og så tænkte jeg da bare "ja det er jeg da"... Og det er jeg da også fra 1 mdr inde i graviditeten og et år frem, men det er da som elev... Jesus christ... Godmorgen Line...

Anmeld

23. juni 2010

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Line&Liam skriver:

LOL!!! Jeg store idiot, man får da i hvertfald hurtigt grå hjerneceller når man går hjemme LOL LOL LOL!!!

Jeg arbejder da ikke fuld tid mere Jeg er da blevet optaget på assistent uddannelsen og får derfor elevløn, og så er det jo en HELT anden sat af barselsdagpenge...

Det var fordi der stod i papirerne, ansat på 37 timer, og så tænkte jeg da bare "ja det er jeg da"... Og det er jeg da også fra 1 mdr inde i graviditeten og et år frem, men det er da som elev... Jesus christ... Godmorgen Line...

Ha ha ha søde, det kan da  kaldes amme hjerne

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.