Det kan satme ikke passe...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.252 visninger
20 svar
0 synes godt om
23. juni 2010

L-Mortil3

Ja undskyld overskriften!! Men jeg sidder da nok her med de STØRSTE øjne, jeg har lige fået papirer på at jeg er gået over på barselsdagpenge, og low and behold, jeg får udbetalt den svimlende sum af 5000 kr udbetalt

NEJ hvor jeg synes det er lidt, det kan knap og nap betale huslejen (400 kr til overs).

Ja jeg kan da se vi INTET skal spise fra nu af og til 1 oktober hvor jeg starter i arbejde igen....

Med den udbetaling kan man da blive nødt til at starte med at arbejde igen allerede i morgen!

Måtte lige ud med det, synes det er latterligt lavt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juni 2010

L.J.L

hmm det lyder MEGET lavt. Jeg får 11200,- i denne måned. Er du sikker på det ikke er fordi det kun er for ½ måned?

Anmeld

23. juni 2010

frk Jensen

Line&Liam skriver:

Ja undskyld overskriften!! Men jeg sidder da nok her med de STØRSTE øjne, jeg har lige fået papirer på at jeg er gået over på barselsdagpenge, og low and behold, jeg får udbetalt den svimlende sum af 5000 kr udbetalt

NEJ hvor jeg synes det er lidt, det kan knap og nap betale huslejen (400 kr til overs).

Ja jeg kan da se vi INTET skal spise fra nu af og til 1 oktober hvor jeg starter i arbejde igen....

Med den udbetaling kan man da blive nødt til at starte med at arbejde igen allerede i morgen!

Måtte lige ud med det, synes det er latterligt lavt...

kan det ikke være at det er pr 14 dag du får det?

hvor meget du får udbetalt i dp kommer an på hvor høj en løn du havde inden du gik på barsel.

Jeg havde 110 kr i timen og fik max satsen. vist omkring de 5000 hver 14 dag til udbetaling..

kram

Anmeld

23. juni 2010

Jibbe

Jeg har fået af vide at barselsdagpengene er samme sats som dagpengene man er berettiget til... Er det fordi du ikke er berettiget til højeste dagpengesats?? det lyder godt nok sygt at det er så lidt...  og det er ikke fordi de har trukket for meget i skat eller?

Anmeld

23. juni 2010

L-Mortil3

mor6473 skriver:

kan det ikke være at det er pr 14 dag du får det?

hvor meget du får udbetalt i dp kommer an på hvor høj en løn du havde inden du gik på barsel.

Jeg havde 110 kr i timen og fik max satsen. vist omkring de 5000 hver 14 dag til udbetaling..

kram

Jeg fik omkring 9000 udbetalt førhen.

Der står de er fra d. 25.06.10 til den 20.07.10

Så det er for mere end 14 dage...

Er da dybt rystet...

Anmeld

23. juni 2010

L-Mortil3

Jibbe skriver:

Jeg har fået af vide at barselsdagpengene er samme sats som dagpengene man er berettiget til... Er det fordi du ikke er berettiget til højeste dagpengesats?? det lyder godt nok sygt at det er så lidt...  og det er ikke fordi de har trukket for meget i skat eller?

Der er trukket knap og nap 1300 kr til skat, så det er vist det samme som altid, af hvad jeg lige husker...

Men jeg må jo åbenbart ikke være berretiget til ret meget... Hmmm... kan da godt være jeg lige skal snakke med FOA!

Anmeld

23. juni 2010

L-Mortil3

linselouise skriver:

hmm det lyder MEGET lavt. Jeg får 11200,- i denne måned. Er du sikker på det ikke er fordi det kun er for ½ måned?

Det er ikke for 14 dage

Vil lige læse på borger.dk hvorfor dælen den er så lav, jeg forstår det simpelthen ikke....

Anmeld

23. juni 2010

Mor til L&S

Tænker lige højt...

Det MÅ da være en fejl.... Det lyder af alt for lidt

Anmeld

23. juni 2010

L-Mortil3

Rollo skriver:

Tænker lige højt...

Det MÅ da være en fejl.... Det lyder af alt for lidt

Har lige skrevet en mail til kommunen, så vil jeg ringe ind og følge op på den i morgen, jeg synes også det virker helt hen i vejret, jeg er ansat på 37 timer, så jeg forstår det ikke rigtig...

Hmmm håber da virkelig det er en fejl

Anmeld

23. juni 2010

Mor til L&S

Line&Liam skriver:

Har lige skrevet en mail til kommunen, så vil jeg ringe ind og følge op på den i morgen, jeg synes også det virker helt hen i vejret, jeg er ansat på 37 timer, så jeg forstår det ikke rigtig...

Hmmm håber da virkelig det er en fejl

Tror og håber også for dig at det er en fejl.... Jeg blir da helt skræmt - Jeg skal på barselsdagpenge til september...

Men giv lige en update når du har snakket med kommunen..

Krydser fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.